English

سرمربی پانیونیوس: شجاعی و حاج‌صفی ۵ برابر برای ما عزیز شده‌اند

سرمربی پانیونیوس درباره آخرین وضعیت دو بازیکن ایرانی تیمش تاکید کرد که این دو در شرایط و آمادگی خوبی قرار دارند و قطعا از آنها در بازی‌های آینده تیمش استفاده خواهد کرد.

سرمربی پانیونیوس: شجاعی و حاج‌صفی 5 برابر برای ما عزیز شده‌اند

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، میچالیس گریگوریو در جدیدترین اظهارنظرش درباره وضعیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی گفت‌: بچه‌ها از شرایط خوبی برخوردار هستند. من با این دو خیلی صحبت کردم و باید بگویم که آنها شرایط خوبی دارند و مشکلی نیست.

وی ادامه داد: من در بازی‌های بعدی به این دو نیاز دارم و به آنها بازی خواهم داد. ما در کنار شجاعی و حاج صفی هستیم و از این دو حمایت می‌کنیم. شجاعی و حاج صفی برای پانیونیوس تصمیم مهمی را اجرایی کردند. اگر آنها در بدو ورود به باشگاه برای ما عزیز بودند، در حال‌ حاضر 5 برابر عزیز هستند.

سرمربی پانیونیوس درباره شرایط حاج صفی نیز ‌اضافه کرد: احسان بازیکنی است که می‌تواند در سه پست مختلف بازی کند و این دست ما را خیلی باز می‌گذارد که در پست‌های مختلف از او استفاده کنیم. آنها هر دو از تجربیات بسیار بالایی برخوردار هستند و من فکر می‌کنم که حاج صفی آینده بسیار روشنی پیش رو خواهد داشت، چون بازیکن قابلی است و در هر پستی می‌تواند بازی کند.

گریگوریو در پایان صحبت خود و در پاسخ به این سوال که آنها برای جذب کریم انصاری فرد اقدام خواهند یا خیر؟ گفت‌: اول باید ببینیم که تصمیم بازیکن چیست؟ و بعد از آن نیز خواهید دید که چه اقدامی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه