English

گل‌های بیشتری می‌خواستم

گریگوریو: در استفاده از شجاعی و حاج صفی ریسک کردم

سرمربی تیم فوتبال پانیونیوس یونان با ریسک‌ دانستن استفاده از ۲ ملی‌پوش ایرانی در لیگ اروپا گفت: باید در بازی با گوریسا بیشتر از ۲ گل می‌زدیم.

گریگوریو: در استفاده از شجاعی و حاج صفی ریسک کردم

 

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پانیونیوس یونان بامداد امروز (جمعه) به ترتیب با بازی‌های 78 و 90 دقیقه‌ای مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی بازی خانگی دور رفت مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا برابر گوریسا اسلوونی را با پیروزی 2 بر صفر پشت‌سر گذاشت. مسعود شجاعی سازنده گل اول پانیونیوس در دقیقه 12 بود که توسط صمد یشیل به ثمر رسید.

میخائیل گریگوریو، سرمربی جوان تیم پانیونیوس در نشست خبری پس از این بازی با اشاره به ملی‌پوشان ایرانی‌اش گفت: به غیر از مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی سایر بازیکنان تجربه‌ چندانی از بازی در اروپا نداشتند. به همین خاطر من در بازی دادن به 2 بازیکن ایرانی از ابتدا ریسک کردم. آنها تجربه بزرگی داشتند و فقط با انجام 5 تمرین گروهی همراه پانیونیوس به زمین رفتند. تلاش زیادی برای به کارگیری تاکتیک‌های ما کردند. هر چند فرصت‌زیادی برای کارهای تاکتیکی در تمرینات نداشتیم. با این حال نتیجه‌ به دست‌ آمده رضایت‌بخش بود اما می‌خواستم که گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر یک گل دیگر به گوریسا می‌زدیم با آرامش بیشتری جهت بازی برگشت در اسلوونی به میدان می‌رفتیم، البته از شاگردانم قدردانی می‌کنم و به آنها و هواداران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

دیدار برگشت تیم‌های گوریسا اسلوونی و پانیونیوس یونان پنجشنبه آینده برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه