English

قم میزبان بانوان تیرانداز در هفته اول لیگ دسته اول کشور است

نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم از میزبانی این شهر از بانوان تیرانداز در هفته اول لیگ دسته اول کشور خبر داد.

 قم میزبان بانوان تیرانداز در هفته اول لیگ دسته اول کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، مرضیه فراهانی اظهار داشت: بر اساس قرعه کشی یازدهمین لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور تیم تیراندازی زنان قم در اولین هفته میزبان تیم هیئت خراسان رضوی است و این دیدار روزهای 23 و 24 شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم تیراندازی بانوان قم در رقابت‌های لیگ تیراندازی دسته یک کشور و براساس قرعه کشی صورت گرفته باید با تیم‌های هیئت خراسان رضوی، نظام مهندسی اصفهان، هیئت اهواز، شرکت آماج، هیئت سمنان، شرکت ملی پالایش و پخش و پاس رقابت کند.

نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: مسابقات طی 8 هفته برگزار می‌شود و در اولین هفته قم میزبان تیم خراسان رضوی است و این دیدار در روزهای 23 و 24 شهریور برگزار می‌شود و بانوان تیرانداز ما امیدوار به پیروزی در آغاز فصل هستند.

فراهانی بیان داشت: ترکیب تیم تیراندازی بانوان قم در لیگ دسته اول را تیراندازان بومی ما تشکیل می‌دهند و نفرات آن ترکیبی از تیراندازان دارای سابقه ما به همراه نفرات منتخبی هستند که در مسابقات انتخابی نتایج قابل قبولی به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم تیراندازی بانوان قم عنوان کرد: تیم تیراندازی بانوان قم برای حضور در لیگ دسته اول حامی مالی ندارد و هیئت تیراندازی نیز برای رفع این مشکل تلاش زیادی کرده اما تاکنون موضوع تامین هزینه‌های این تیم حل نشده است.

نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: قم 3 سال است که در لیگ دسته اول بانوان به طور متوالی حضور داشته است و امیدواریم به تدریج زمینه حضور و صعود تیم استان قم به لیگ برتر بانوان مهیا شود البته در صورتی که این تیم مورد حمایت قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه