English

علی لطیفی:

علیرغم تمام مشکلات موجود به دنبال حضور در لیگ برتر هستیم

سرمربی تیم اکسین البرز گفت: به لطف خدا و با همت مسئولان و بازیکنان تیم خوبی را آماده مسابقات کردیم و مجموعه اکسین علیرغم تمام مشکلاتی که برایش وجود دارد به دنبال حضور در لیگ برتر است.

علیرغم تمام مشکلات موجود به دنبال حضور در لیگ برتر هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، علی لطیفی در خصوص شرایط تیم اکسین البرز گفت: به لطف خدا و با همت مسئولان و بازیکنان تیم خوبی را آماده مسابقات کردیم؛ اگر چه زمان زیادی برای بدنسازی، جذب بازیکن و کارهای تاکتیکی نداشتیم اما باز هم در همین زمان اندک موفق شدیم به شرایط خوبی دست پیدا کنیم و با تفکرات و همتی که در تیم وجود دارد قطعاً به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

 

مشکل ما مسائل مالی است

وی اظهار داشت: چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و توانستیم تا حدودی بازیکنانمان را به شرایط ایده آل برسانیم. البته مشکل عدیده ما مشکل مسائل مالی است که نسبت به سال گذشته که شاید بیش از 8 میلیارد برای تیم هزینه شده بود امسال در بهترین حالت بودجه ما تنها سه میلیارد است و من باید با همین وضعیت بازیکنان را جذب می کردم.

سرمربی تیم اکسین البرز تأکید کرد: از همه بازیکنانی که به خاطر اعتماد وایمانی که به من داشتند قراردادهایشان را سفید امضا کردند ممنونم. آنها بخوبی می دانند، من تمام فکرم موفقیت اکسین است و به دنبال مسائل حاشیه ای نیستم. امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر فصل خوبی را در لیگ دسته اول رقم زده و در پایان به لیگ برتر صعود کنیم.

 

وارد باند بازی و دلالی نمی شوم و هرگز از بازیکنان پول نمی گیرم

لطیفی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتقاد دارید اتفاقات ناخوشایندی هر ساله در لیگ دسته یک اتفاق می افتد؟ گفت: 100 درصد موافق هستم، من دشمنان زیادی دارم و دلیل آن هم این است که وارد باند بازی دلالی و پول گرفتن از بازیکنان نیستم! اگر بازیکنان قرارداد سفید امضاء می کنند به دلیل شناختی است که از من دارند. شما یک نفر را پیدا کنید که بگوید لطیفی از من پول گرفته. من هرگز در مسائل مالی بازیکنان دخالت نمی کنم، تنها اسامی بازیکنان را به باشگاه اعلام می کنم و آنها خودشان در خصوص جذب بازیکن اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: یکی از تیم ها به من پیشنهاد داد که سرمربیگری این تیم را قبول کنم و قرار شد مبلغ 5 میلیارد تومان به من بدهند تا خودم مستقیماً نسبت به جذب بازیکن اقدام کنم اما هرگز چنین کاری را نکردم زیرا در شأن من نیست که این کار را انجام بدهم. شما در هیچ جای دنیا هم ندیده اید که سرمربی پول بگیرد و با آن بازیکن جذب کند. این یک دزدی است و اگر کسی این کار را انجام می دهد به اعتقاد من دزد است. حتی در اروپا هم چنین اتفاقی نمی افتد. فوتبال ما تا حدودی به بیراهه رفته است و نیاز به بزرگانی همچون مرحوم حجازی ها، پور حیدری ها و دیگران دارد.

 

فوتبال ما تا حدی در بیراهه است و ما به افراد پاک نیاز داریم

سرمربی تیم اکسین البرز خاطرنشان کرد: فوتبال ما به افراد پاک نیاز دارد نه کسانی که به خاطر جیب خود دست به هر کاری می زنند. امیدواریم این اتفاقات برای همیشه از فوتبال ما خصوصاً لیگ دسته اول برچیده شود!

لطیفی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنانتان راضی هستید یا خیر؟ گفت: من به بازیکنانم ایمان دارم و می دانم با تمام وجود برای اکسین بازی خواهند کرد و هدفشان هم رسیدن به لیگ برتر است.

سرمربی تیم اکسین البرز در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم با شرایطی که در تیم ما وجود دارد یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهیم بود و حتماً در پایان فصل جشن صعود را خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه