English

کاستا: در یوونتوس دنبال قهرمانی در اروپا خواهم بود

خرید جدید یوونتوس ابراز امیدواری کرد که بتواند با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ ایتالیا برسد.

کاستا: در یوونتوس دنبال قهرمانی در اروپا خواهم بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاتزتادلواسپورت، یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی چند خرید خوب داشت که یکی از این بازیکنان، داگلاس کاستا بازیکن بایرن مونیخ بود.

کاستای برزیلی که در بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی رابطه خوبی نداشت و زیاد به او بازی نرسید، درباره حضور در یووه گفت: یک سال مانده به جام جهانی نمی‌توانستم تیم بهتری انتخاب کنم. می‌خواهم در تاریخ یوونتوس ماندگار شوم و بهترین بازی‌های خودم را ارئه دهم. باید بتوانم در مدت کم تا جام جهانی خودم را اثبات کنم.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره هماهنگی با سایر بازیکنان یوونتوس گفت: من هر جا رفتم خیلی زود با مهاجمان دوست شدم و رابطه خوبی هم با آنها داشتم.در اورکاین با لوئیز آدریانو و در بایرن مونیخ با لواندوفسکی خیلی راحت بودم و کار کردم و امیدوارم در یوونتوس نیز با ایگواین چنین رابطه‌ای داشته باشم و بتوانیم بهترین همکاری ممکن را داشته باشیم.

کاستا در پایان درباره کار با آلگری گفت: آلگری مربی‌ای است که زیاد صحبت می‌کند و خیلی به جزئیات دقت دارد. او به توانایی من باور دارد و من مطمئنم که می‌توانم بهترین همکاری موجود را با او در تورین داشته باشم و امیدوارم نتیجه این همکاری بین من و آلگری به نتیجه خوب برای او و البته بازی بهتر من منجر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه