English

کنایه همشیک به ایگواین: زندگی فقط پول و قهرمانی نیست

مهاجم اسلواک ناپولی عنوان کرد که این تیم و شهر ناپل را بی اندازه دوست دارد و می‌خواهد همیشه در این تیم بازی کند.

کنایه همشیک به ایگواین: زندگی فقط پول و قهرمانی نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فوتبال ایتالیا، مارک همشیک در این فصل لیگ ایتالیا نیز نمایش خوبی با پیراهن ناپولی از خود نشان داد و توانست به تیمش کمک کند تا نتایج خوبی کسب کند. در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از این تیم ریشه دار ایتالیایی شنیده می‌شود، او این صحبت‌ها را پایان داد و گفت: من عاشق شهر ناپل هستم و بی‌اندازه تیمم را دوست دارم. زندگی فقط پول و قهرمانی نیست بلکه چیزهای مهمترین نیز وجود دارد. وقتی احساس خیلی خوبی از بازی با پیراهن ناپولی دارم، چرا به ادامه حضور در این تیم فکر نکنم؟

او درباره عملکرد موفقیت آمیز تیمش گفت: ما امسال در لیگ قهرمانان توانستیم به دور دوم برسیم که آنجا برابر رئال شکست خوردیم. در کل نمی‌توانیم از این فصل ناراضی باشیم. تا هفته پایانی برای کسب نایب قهرمانی با رم تلاش کردیم. در بعضی از دیدارهایی که انتظار نداشتیم، شکست خوردیم و امتیاز از دست دادیم. رقابت با بزرگان ایتالیا را ادامه خواهیم داد و امیدوار هستیم روزی به قهرمانی دست پیدا کنیم. در حال حاضر باید از تابستان لذت ببریم و خودمان را آماده شروع فصل جدید کنیم.

صحبت‌های همشیک در حالی مطرح می‌شود که ایگواین چندی پیش عنوان کرده بود به خاطر کسب قهرمانی ناپولی را ترک کرده است و به یوونتوس رفته تا فرصت قهرمانی داشته باشد.

مارک همشیک از سال ۲۰۰۷ که وارد سن‌پائولو شد تا کنون بیش از ۴۵۰ بازی برای ناپولی انجام داده و ۱۱۳ گل زده است. دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا مهم‌ترین افتخاراتی است که او در یک دهه اخیر به همراه ناپولی کسب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه