English

۶ مدال دوومیدانی‌کاران معلول ایران در رقابتهای جهانی لندن

در پایان دومین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان که در لندن در حال برگزاری است، دوومیدانی کاران ایران موفق به کسب ۶ مدال نقره و برنز شدند.

۶ مدال دوومیدانی‌کاران معلول ایران در رقابتهای جهانی لندن

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان دومین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان در لندن، جواد حردانی، علی محمدیاری، محسن کائیدی و مهران نکوئی مجد موفق به کسب ۴ نشان نقره شدند و محسن مجیدی و علی اصغر جوانمردی نیز ۲ نشان برنز برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.

در این رقابتها، علی محمدیاری در کلاس F۵۶ با ثبت رکورد ۴۳ متر و ۵۳ سانتی متر به مدال نقره دست یافت و جلیل باقری در همین ماده و در کلاس F۵۵ با ثبت رکورد ۳۷ متر و ۵۲ سانتی متر درجایگاه پنجم جهان ایستاد.

عنوان قهرمانی این ماده به پرتابگری از کوبا با رکورد ۴۵ متر و ۴۷ سانتی متر رسید و نماینده مصر نیز با رکورد ۳۷ متر و ۷۵ سانتی متر سوم شد.

همچنین محسن کائیدی با رکورد ۱۰ متر و ۳۹ سانتی متر به مدال نقره رسید و سیامک صالح فرج زاده دیگر نماینده ایران با ثبت رکورد ۱۰ متر و ۱۱ سانتی متر در جایگاه ششم جهان قرار گرفت.

نماینده قطر با رکورد ۱۱ متر و ۳۸ سانتی متر در جایگاه نخست قرار گرفت و ورزشکار کلمبیا با رکورد ۱۰ متر و ۸۹ سانتی متر سوم شد.

مهران نکوئی مجد دیگر دوومیدانی کار ایران در پایان روز دوم رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان با ثبت رکورد ۱۵متر و ۱۵ سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفت و علی اصغر جوانمردی، در همین ماده با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۱۳ سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.

عنوان قهرمانی این ماده نیز به پرتابگر چین با رکورد ۱۵ متر و ۳۰ سانتی متر رسید.

در ادامه این رقابتها امروز (دوشنبه) ۲۶ تیر هاشمیه متقیان، تنها نماینده ایران در مسابقات روز سوم از ساعت ۱۹:۱۵ به وقت محلی در رقابت های ماده پرتاب نیزه، کلاس F۵۶ شرکت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه