English

الکسیس سانچس: می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم

مهاجم شیلیایی آرسنال با اعلام این که می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، به نوعی به صورت تلویحی به جدایی از آرسنال اشاره کرد.

الکسیس سانچس: می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، الکسیس سانچس یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بود و گل‌های مهمی را برای تیمش به ثمر رساند. با این حال تیم او نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

او بعد از حضور در جام کنفدراسیون‌ها در حال‌ حاضر بر سر یک دو راهی برای ماندن یا رفتن از آرسنال قرار گرفته است. سانچس درباره این موضوع، گفت‌: من می‌خواهم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، به همین خاطر منتظر آرسنال می‌مانم چون آنها باید در این باره تصمیم گیری کنند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و حالا نوبت آرسنال است که تصمیم بگیرد. از وقتی که بچه بودم آرزوی بازی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در آن را داشتم.

مهاجم شیلیایی در پایان صحبت‌های خود ، گفت‌: مدیر برنامه‌هایم سرگرم مذاکره با سران آرسنال است. من خودم به این مسائل فکر نمی‌کنم چون کمی خسته شده‌ام. شکست در فینال جام کنفدراسیون‌ها برای ما بسیار ناراحت کننده بود و حالا می‌خواهم با استراحت کافی خودم را آماده فصل جدید رقابت‌های باشگاهی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه