English

سیمئونه: توجهی به قرعه مرحله بعد تیمم ندارم

سرمربی اتلتیکومادرید اظهار کرد توجه چندانی به قرعه کشی مرحله بعد لیگ قهرمانان ندارد و می‌خواهد تا مراحل پایانی همراه تیمش حضور داشته باشد.

سیمئونه: توجهی به قرعه مرحله بعد تیمم ندارم

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از ساکرنت، اتلتیکومادرید شب گذشته (چهارشنبه) در حالی که در دیدار رفت توانسته بود 4 بر 2 حریف خود بایر لورکوزن را شکست بدهد، در دیدار برگشت برابر این تیم در خانه به تساوی بدون گل رسید تا با حذف تیم آلمانی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد.

دیگو سیمئونه بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی خوب و حساب شده‌ای برابر یک تیم منسجم ارائه دادیم و به آنها اجازه ندادیم زیاد روی دروازه ما خطرساز شوند. می‌دانستیم اگر در نیمه نخست دروازه ما باز شود، ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد و بازی پیچیده شود ولی تمام بازیکنان خوب و با برنامه ظاهر شدند. حالا به تنها چیزی که فکر می‌کنم، بازی برابر سویا است که هفته آینده برگزار می شود. باید در آن دیدار هر طور شده است برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا که فردا (جمعه) برگزار می شود نیز گفت: اتلتیکو هیچ تاثیری نمی‌تواند در این قرعه کشی داشته باشد. به همین خاطر هر اتفاقی که برای تیم رخ بدهد استقبال می‌کنیم. لیگ قهرمانان همیشه برای من و برای باشگاه تورنمنت خاصی بوده است و ما دوست داریم نهایت تلاش خودمان را در این رقابت‌ها به کار بگیریم. می‌خواهم تلاش بازیکنانم را در طول این چند سال در لیگ قهرمانان تمجید کنم که با تمام توان و انرژی خود توانستند بهترین بازی‌ها را برای تیم انجام بدهند. فعلا باید از این موضوع که توانستیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه بیابیم، خوشحالیم ولی حریفان قدری در مرحله بعد وجود دارند. به نظرم هیچ قرعه آسانی در این مرحله نیست و تمام 8 تیم حاضر با قدرت و شایستگی در این جمع هستند و ما نیز امیدوار هستیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه