English

بوفون: دوست ندارم در مرحله بعد با لسترسیتی روبه‌رو شویم

با وجود آنکه روباه‌ها کوچک‌ترین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شوند، کاپیتان بانوی پیر تمایلی به رویارویی با این تیم ندارد.

بوفون: دوست ندارم در مرحله بعد با لسترسیتی روبه‌رو شویم

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر جمعه هفته جاری زمانی که قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار می‌شود، همه تیم‌های راه یافته به این مرحله امیدوارند که آسان‌ترین قرعه یعنی رویارویی با لسترسیتی نصیب‌شان شود اما جان لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس می‌گوید دوست ندارد که تیمش در این مرحله با قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر مواجه شود.

سنگربان 39 ساله یوونتوس که تیمش شب گذشته (سه‌شنبه) پورتو را از مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد، در پایان بازی بعد از مطلع شدن از بازی همزمان (پیروزی 2 بر صفر لسترسیتی برابر سویا) و صعود روباه‌ها به مرحله یک چهارم نهایی، گفت: در این مقطع از رقابت‌ها، تمام بازی‌ها سخت هستند. می‌دانستیم که ساده فرض کردن کارمان برابر پورتو به دلیل نتیجه بازی رفت و 10 نفره شدن این تیم، تاوان سنگینی خواهد داشت. ما واقعاً پیشرفت کرده‌ایم و اعتماد به نفس‌مان افزایش پیدا کرده است. این همان هدفی بود که پنج سال پیش زمانی که کارمان را در این رقابت‌ها آغاز کردیم، دنبالش بودیم، اینکه هر سال جزو 8 تیم برتر لیگ قهرمانان باشیم. وقتی یک دهه به صورت مداوم جزو 8 تیم برتر تورنمنت باشی در نهایت آن را خواهی برد.

بوفون درباره قرعه احتمالی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم اظهار داشت: من نمی‌خواهم که با لستر روبه‌رو شویم. این تیم پر از اشتیاق و انگیزه است اما علاوه بر آن سلاح‌هایی هم دارد که با آنها می‌‌تواند به شما ضربه بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه