English

یوونتوس در پی تمدید قرارداد الکس ساندرو

باشگاه یوونتوس خود را آماده ارائه پیشنهادی جدید به مدافع برزیلی‌‌اش می‌کند.

یوونتوس در پی تمدید قرارداد الکس ساندرو

به گزارش خبرگزاری موج، این روزها شایعه پیوستن الکس ساندرو به یکی از دو تیم چلسی و پاری‌سن‌ژرمن مطرح است، خبری که نه از سوی این بازیکن تأیید شده و نه از سوی باشگاه یوونتوس. حالا خبر می‌رسد که قهرمان ایتالیا این شایعه را جدی گرفته و قصد دارد به نوعی پیش‌دستی کرده و مدافع چپ خود را حفظ کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد، باشگاه یونتوس در نظر دارد در صورتی که الکس ساندرو پیشنهادهای دو باشگاه چلسی و پاری‌سن‌ژرمن را رد کند، پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2022 را به مدافع برزیلی خود بدهد و دستمزد او را تا 5 میلیون یورو در سال افزایش دهد، رقمی که نزدیک به پیشنهاد 6 میلیون یورویی چلسی است.

یوونتوس قصد دارد ساندرو را برای مدت طولانی‌تری در تورین نگه دارد، حتی اگر پیشنهاداتی که به وی می‌شود تا 70 میلیون یورو افزایش پیدا کند.

به هر حال یوونتوس در عین حال وضعیت دانیلو، هم‌تیمی پیشین ساندرو در پورتو را هم زیر نظر دارد و مدافع کنونی رئال مادرید را به عنوان جانشینی برای ساندرو می‌بیند.

در این راستا یوونتوس در حال مذاکره با رئال مادرید است و امیدوار است دانیلوی برزیلی را در ازای 20 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته به خدمت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه