English

یک میزبانی بین‌المللی دیگر برای فدراسیون بدهکار شطرنج ایران

در حالی که بدهی‌های فدراسیون شطرنج ایران بابت میزبانی مسابقات زنان جهان پرداخت نشده، فدراسیون شطرنج ایران از یک مسابقه بین‌المللی دیگر میزبانی خواهد کرد.

یک میزبانی بین‌المللی دیگر برای فدراسیون بدهکار شطرنج ایران

به گزارش خبرگزاری موج، فدراسیون شطرنج ایران به دلیل پرداخت نکردن جوایز مسابقات زنان جهان از سوی فدراسیون جهانی تعلیق شد و پس از اینکه برای پرداخت بدهی‌ها، از فدراسیون جهانی مهلت گرفت، به گفته رئیس فدراسیون از تعلیق خارج شد. اما حالا در حالی که تعهدات مسابقات قبلی باقی مانده و مشکلات بدهی آن گریبان فدراسیون شطرنج را گرفته، یک مسابقه بین المللی دیگر به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و ایران میزبان مسابقات غرب آسیا خواهد بود.

مهرداد پهلوان زاده، رئیس فدراسیون شطرنج، درباره میزبانی ایران در رقابتهای غرب آسیا گفت: میزبانی این رقابتها بار مسوولیت ما را سنگین تر می کند؛ باید موفق شویم که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مقام اول را کسب کنیم. ان شاالله تحولات سیاسی که طی یکی، دو روز اتفاق افتاده، اثر نامطلوبی روی میزبانی و مسابقات نگذارد. این مسابقات فیلتر راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان است. کشورهایی مانند سوریه، لبنان، اردن، عربستان صعودی، فلسطین، عمان، قطر، عراق، کویت، بحرین و امارات متحده عربی عضو منطقه غرب آسیا هستند که قطر ریاست منطقه را بر عهده دارد. 

پهلوان زاده، در خصوص بدهی فدراسیون شطرنج ایران و مهلت زمانی پرداخت آن نیز اظهار کرد: مهندس کامبوزیا با جلساتی که در وزارت ورزش برگزار کرد و مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشت، موفق شد برای بدهی فدراسیون ایران مهلت بگیرد. تا آخر جولای بدهی باید در 3 قسمت پرداخت شود. امیدوارم که به تعهدات عمل کرده و پرداخت ها به موقع انجام شود تا با مشکل مواجه نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی