English

در گفت‌وگو با روزنامه الاخبار لبنان

نوری مالکی: بازنده بزرگ دشمنی با ایران، عربستان است

معاون رئیس‌جمهور عراق در گفت‌وگو با یک روزنامه لبنانی گفت:‌ بزرگ‌ترین بازنده مناقشه و درگیری میان ایران و عربستان، سعودی‌ها هستند و هزینه سنگینی را متحمل خواهند شد.

نوری مالکی: بازنده بزرگ دشمنی با ایران، عربستان است

به گزارش خبرگزاری موج، نوری مالکی معاون رئیس‌جمهور عراق در گفت‌وگو با روزنامه الاخبار لبنان در مورد نشست اخیر ریاض گفت: درباره نشست ریاض باید از این زاویه نگاه کرد که چه کسی از آن سود می‌برد؟ چه کسی زیان خواهد دید؟ از این نشست اسرائیل سود خواهد برد و برنده دوم آمریکا است، زیرا اموال و سرمایه‌های زیادی به دست آورد و عربستان برنده رسانه‌ای این نشست است اما برنده واقعی نیست.

وی افزود، ‌آن‌ها ایران و همپیمانانش را هدف قرار دادند، آن‌ها فکر می‌کنند که تمام نیروهایشان را جمع می‌کنند و همان‌گونه که محمد بن سلمان مدعی شد جنگ را به داخل ایران می‌برند، اما ایران این‌گونه ضعیف نیست و عربستان نیز آن‌قدر قوی نیست و کشورهایی که در این نشست حضور یافتند برای جنگ با ایران عربستان را همراهی نخواهند کرد و خود آمریکا نیز به همراه عربستان با ایران نخواهد جنگید، بنا بر این عربستانی که اموال زیادی را داد و دشمنی خود را به طور علنی نشان داد، بزرگترین شکست خورده خواهد بود و هزینه سنگینی متحمل خواهد شد.

مالکی در ادامه درباره الحشد الشعبی گفت‌: هدف کنفرانس آنکارا براندازی من، الحشد الشعبی و ایران بود و من موسس آن هستم و معتقدم که وجود آن ضروری است و به وسیله آن توانستیم بزرگ‌ترین حمله که هدف آن براندازی عراق و رسیدن به ایران بود را متوقف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی