English

سرمربی یوونتوس:

رئال مادید بازیکنان فوق العاده ایی دارد

سرمربی تیم یوونتوس عملکرد بازیکنان رئال مادرید را در فینال لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده دانست که می تواند در هر زمان بازی را به نفع خود تغییردهد.

رئال مادید بازیکنان فوق العاده ایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از تارنمای فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری پس از باخت شنبه شب برابر تیم رئال مادرید درلیگ قهرمانان اروپا گفت که بازیکنان نیمه اول را خوب بازی کردند اما از فرصت ها به نفع خود بهره برداری نکردیم.
وی ادامه داد: پیانیچ یکی از بایکنان که از ناحیه زانو آسیب دید با عث شد تا رئال مادرید در ادامه دیدار ما را تحت فشار قراردهد، هرچند نباید اجازه گلزنی به حریف می‌دادیم.
سرمربی یوونتوس تصریح کرد: با عبرت از این دیدار نباید در آینده مرتکب چنین اشتباهی شویم.
تیم یوونتوس درفینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با نتیجه چهار بر یک مغلوب رئال مادرید شد تا نتواند جام قهرمانی را از آن خود کند.
آلگری در تشریح دیدار نیمه دوم بازی رئال را خوب توصیف کرد و گفت که این تیم بازیکنان فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند در هر زمان بازی را به نفع خود تعییر دهد.
وی اضافه کرد: اما گل دوم حریف تیم وضعیت روحی تیم ما را بهم ریخت که باید واکنش نشان می‌دادیم اما این اتفاق نیفتاد. زندگی به ما فرصت می‌دهد تا دوباره در فصل آینده تلاش کنیم. باید با آرامش عملکردمان را بررسی و متوجه ضعف‌های تیم شویم.
سرمربی تیم یوونتوس معتقد است که تیمش فصل خوبی را پشت سرگذاشت. در این فصل کوپا ایتالیا و اسکودتو را فتح کردیم و توانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه