English

نتایج کامل قایقران‌های ایران در کاپ دو جهانی

قایقران‌های ایران در رقابت‌های کاپ دو جهانی به مصاف حریفان رفتند و نتایجشان تقریبا مشخص شد.

نتایج کامل قایقران‌های ایران در کاپ دو جهانی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، رقابت‌های قایقرانی کاپ دو جهانی در مجارستان در حال‌ برگزاری است و ملی‌پوشان ایران در مواد مختلف به مصاف حریفان رفتند که تا صبح امروز (شنبه) نتایج برخی از رشته‌ها به طور کامل مشخص شده است.

نتایج و زمان بندی تمام ملی‌پوشانی که در این مسابقات به آب زده‌اند به ترتیب زیر است:

* کایاک یک نفره 100 متر:

آرزو حکیمی در مرحله مقدماتی با مجارستان، لهستان، سوئیس ، چین، دانمارک و سنگاپور مسابقه داد و با ثبت زمان 4:13.115 سوم شد و به نیمه نهایی رفت. او در نیمه نهایی با استرالیا، سوئد، لهستان، قزاقستان، سوئیس، چک ، ایتالیا و چین مسابقه داد و با ثبت زمان 4:06.622 ششم شد و به فینال B صعود کرد. در مرحله نیمه نهایی نماینده قزاقستان چهارم و نماینده چین نهم شد.

حکیمی برای کسب رده دهم تا هجدهم با سوئیس، آمریکا، قزاقستان، سنگاپور، دانمارک، لهستان و دو قایقران از چک رقابت خواهند کرد.

* کایاک یک نفره 1000 متر

فرزین اسدی ، نماینده ایران در مقدماتی با اسلوونی، بریتانیا، آمریکا، قزاقستان، لهستان ، صربستان و قرقیزستان مسابقه داد و با ثبت زمان 3:39.224 ششم شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله با ثبت زمان 3:36.922 هفتم شد و به فینال C صعود کرد و باید برای کسب رده نوزدهم تا بیست و هفتم تلاش کند.

الکسی ماشالف، قایقران مطرح ازبکستانی در مرحله مقدماتی 3:47.773 ثبت کرد و چهارم شد و در نیمه نهایی با 3:33.588 ششم شد و او نیز به فینال C رفت.

* کانوی یک نفره 1000 متر

کیا اسکندانی در مرحله مقدماتی با حریفانی از کره، اوکراین، لیتوانی، کلمبیا، ازبکستان ، بلغارستان ، آمریکا و تاجیکستان مسابقه داد و با زمان 4:00.758 بعد از ازبکستان دوم شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در نیمه نهایی با لیتوانی، مقدونیه، چک، مجارستان ، کانادا ، اسپانیا و دو قایقران از آلمان مسابقه داد و با زمان 4:02.940 ششم شد و به فینال C رفت. او برای کسب رده نوزدهم تا بیست و هفتم با لیتوانی، استونی، هند، اسلواکی ، آلمان، کره جنوبی، تاجیکستان و چین تایپه مسابقه بدهد.

نماینده ازبکستان در این بخش به فینال B صعود کرد.

* کایاک یک نفره 500 متر

آرزو حکیمی در مقدماتی با بلژیک ، صربستان، کانادا، آمریکا، آفریقا، قزاقستان، روسیه و سوئیس مسابقه داد و با ثبت زمان 1:58.517 هفتم شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در نیمه نهایی با بریتانیا، استرالیا، مجارستان، دانمارک ، نیوزیلند ، آفریقا، اوکراین و چک مسابقه داد و با زمان 2:08.509 نهم شد و از مسابقات کنار رفت.

هدیه کاظمی نیز در مقدماتی با اسلواکی، نروژ، استرالیا، فنلاند، سوئد، کانادا، اوکراین و فرانسه مسابقه داد و با زمان 1:59.967 نهم و حذف شد.

* کانوی تک نفره 500 متر

آتنا رئوفی، عملکرد خوبی داشت و در مقدماتی در بین لهستان، برزیل، چک، اسلوواکی، گرجستان، ازبکستان  و هنگ کنگ زمان 2:13.805 را ثبت کرد و اول شد. او در نیمه نهایی  با اوکراین، چک، اسپانیا، چین، روسیه، قزاقستان، ژاپن و تایلند مسابقه داد و با زمان 2:16.554 سوم شد و به فینال B راه پیدا کرد. او باید برای کسب رده دهم تا هجدهم مسابقه بدهد.

نماینده چین در این بخش با ثبت زمان 2:12.361 در نیمه نهایی اول شد و مستقیم به فینال A صعود کرد.

* کایاک دو نفره 1000 متر

بابک دربان و پیمان قوی دل در مقدماتی با برزیل، صربستان، روسیه، فنلاند، مجارستان، آلمان، ایتالیا و قزاقستان مسابقه دادند و با ثبت زمان 3:19.628 هشتم و اوت شدند.

احمدرضا طالبیان و علی آقا میرزایی در مقدماتی با حریفانی از اسلواکی، کانادا، اسپانیا، ازبکستان، استرالیا، آرژانتین و دانمارک مسابقه دادند. زمان آنها 3:17.373 بود که با کسب رده پنجم به نیمه نهایی صعود کردند. آنها در نیمه نهایی با ثبت زمان 3:16.944 ششم شدند و به فینال C رفتند. آنها برای کسب رده نوزدهم تا بیست و هفتم مسابقه دهند.

* کانوی دو نفره 1000  متر

کیا اسکندانی و علی اوجاقی در مقدماتی زمان 3:44.266 را ثبت کردند و با کسب رده هفتم به نیمه نهایی رفتند. آنها در این مرحله با هند، بریتانیا، کانادا، روسیه، ایتالیا، اوکراین، لهستان و ازبکستان مسابقه دادند و با زمان 3:42.616 هفتم و راهی فینال C شدند.

* کایاک دو نفره 200 متر

قایق ایران را در این بخش را هدیه کاظمی و نگار علی محمدی تشکیل می دادند. این دو با ثبت زمان 40.117 هفتم شدند و بالاتر از چین به نیمه نهایی صعود کردند. بریتانیا ، چین، کانادا ، قزاقستان، لهستان ، مجارستان و ایتالیا حریفان ایران در مرحله مقدماتی بودند.

* کانوی دو نفره 200 متر

هیوا افضلی و آتنا رئوفی با برزیل، کانادا، قزاقستان، مجارستان، بریتانیا، هند، چین و گرجستان مسابقه دادند و با زمان 47.571 سوم و راهی فینال A شدند.

این قایق ایران برای کسب رده اول تا نهم کاپ دو جهانی مسابقه خواهد داد.

* کانوی یک نفره 200 متر

عادل مجللی پس از رقابت با برزیل ، اسلواکی، سنگاپور، چک، گرجستان، ایتالیا و موزامبیک زمان 39.262 را ثبت کرد و به عنوان قایق دوم به نیمه نهایی صعود کرد.

* کایاک یک نفره 200 متر

آرزو حکیمی در این بخش زمان 42.415 را ثبت کرد و در جایگاه هشتم مرحله مقدماتی قرار گرفت و به نیمه نهایی رفت.

رقابت‌های کاپ دو جهانی در مجارستان همچنان ادامه‌ دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه