English

امیدواری اسمالینگ برای جبران نتایج ضعیف در لیگ

مدافع منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد آنها سال آینده با قدرت در لیگ برتر به میدان بروند و نتایج سال جاری را جبران کنند.

امیدواری اسمالینگ برای جبران نتایج ضعیف در لیگ

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاردین، منچستریونایتد فردا (چهارشنبه) باید در دیداری عقب افتاده در لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون برود و در ادامه‌، یکشنبه هفته آینده آخرین بازی خودش را در لیگ برتر برابر کریستال پالاس برگزار خواهد کرد.

با توجه به بازی حساس چهارشنبه هفته‌ آینده بین منچستریونایتد و آژاکس در لیگ اروپا، ژوزه مورینیو قصد دارد در دو بازی باقی‌ مانده در لیگ برتر، به نفرات ذخیره بازی بدهد. یکی از همین بازیکنان، کریس اسمالینگ است که به احتمال زیاد در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

اسمالینگ درباره رابطه‌اش با ژوزه مورینیو در منچستریونایتد گفت‌: رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارم و خیلی مستقیم و راحت با او صحبت می‌کنم. می‌دانم در زمان آسیب دیدگی چه اتفاقاتی رخ داد. کمی مرحله بازگشتم به فوتبال طول کشید. مربی حق دارد به یک بازیکن انگیزه بدهد و یا انتقاد کند. هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. به نظر من بازیکن باید همیشه  نیمه پر لیوان را ببیند.

مدافع منچستریونایتد ادامه‌ داد: اینکه ما در بین چهار تیم نخست جدول رده‌بندی قرار نگرفتیم خواب و غذا را از شما می‌گیرد. ناراحت کننده است که به این مهم دست یابیم. برایمان مهم بود که بتوانیم در بین تیم‌های نخست جدول رده‌بندی قرار بگیریم. هرچند قهرمانی در جام اتحادیه  و قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا می‌تواند احساس خوبی بین ما ایجاد کند ولی امیدوارم سال آینده تیم بتواند مشکلات پیش روی خود را حل کند و عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد. باید تا جایی که ممکن است پیشرفت کنیم تا سال آینده عملکرد امسال‌مان را در لیگ برتر جبران کنیم و یک منچستریونایتد واقعی را در لیگ شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه