English

کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ چهار نماینده ایران با برد آغاز کردند

در آغاز رقابت‌ های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران مقابل رقبا به برتری رسیدند.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ چهار نماینده ایران با برد آغاز کردند

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، در ادامه‌  رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که ازصبح روز گذشته (شنبه) در دهلی‌نو آغاز شده است، در روز دوم و پایانی نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به مصاف حریفان رفتند که موفق به کسب سه پیروزی شدند.

 

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل جی هون یون از کره جنوبی یازده بر صفر پیروز شد.وی در دور در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با  دولت نیازبیکوف از قزاقستان و دارنده مدال برنز جهان و طلای آسیا کشتی می‌گیرد.

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست با نتیجه‌ 10 بر صفر مقابل ین لو از چین به برتری دست یافت. وی در دور بعد به مصاف اختیار نورزاف، نایب قهرمان 2015 جهان و نفر سوم المپیک ریو در وزن 65 کیلو از ازبکستان می‌رود. در این وزن یازده نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 86 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه‌ یازده بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف گوان‌اوک کیم، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از کره جنوبی می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در کشتی نخست با نتیجه‌ یازده بر صفر مقابل های شانگ از چین به پیروزی رسید. وی در دور دوم با زولبو ناتساگسورن، نایب قهرمان 2014 آسیا از مغولستان پیکار می‌کند.

در جریان روز نخست این رقابت‌ها نیز حسین شهبازی به مدال نقره رسید و رضا اطری، میثم نصیری و بهمن تیموری برنز گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی