English

جلسه تاج و ساکت با مربیان تیم‌های ملی و تشریح برنامه‌ها

رئیس و مشاور ارشد فدراسیون فوتبال با اعضای کادرفنی تیم‌های ملی جلسه‌ای را برای هماهنگی برنامه‌ها برگزار کردند.

جلسه تاج و ساکت با مربیان تیم‌های ملی و تشریح برنامه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، مدیر سازمان تیم‌های ملی در خصوص اعزام تیم‌های ملی به مسابقات بین المللی گفت: سازمان تیم‌های ملی روزهای پرکاری را در پیش‌رو دارد و در حال پیگیری کارهای مربوط به اعزام پنج رده از تیم‌های ملی به مسابقات بین‌المللی است.

ساکت ادامه داد: در روزهای آینده تیم ملی فوتسال بانوان که افتخار قهرمانی در آسیا را دارد به کشور روسیه اعزام خواهد شد و تیم جوانان جهت عزیمت به کره‌جنوبی و حضور در مسابقات جام جهانی 2017 در حال حاضر اردوی خود را در مجتمع عصر انقلاب برپا کرده و در روزهای آینده اردو در محل هتل المپیک تشکیل می‌دهد.

وی افزود: تیم نوجوانان برای حضور در تورنمنت دوستانه به کشور چین دعوت شده و با تیم‌های مجارستان، اسلواکی و چین مسابقه می‌دهد. حضور در این اردو در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم است.

مشاور ارشد رئیس فدراسیون افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی با افتخار بزرگی روبه‌روست که امیدواریم تیم سوئیس را ببرد و از مرحله اول جام جهانی 2017 باهاما صعود کند. برای تیم‌های فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال رده آقایان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جلسات مستمر هفتگی با حضور مسئولان سازمان تیم‌های ملی،کمیته جوانان، کمیته فنی و توسعه، فوتسال و فوتبال ساحلی درحال انجام است و سازماندهی گسترده‌ای بالغ بر 18 تیم ملی در یک تعامل همه جانبه در مرکز ملی فوتبال و برخی از استان‌ها در حال انجام گرفته است.

ساکت خاطرنشان کرد: تیم فوتسال زیر 20 سال برای حضور در اردوی 3 روزه که به میزبانی شهرداری اصفهان و باشگاه فولاد ماهان و هیئت فوتبال استان اصفهان به این شهر اعزام تا امروز، روی کفپوش استاندارد موجود در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان تمرین می‌کند. این تیم ظرف چند روز آینده برای حضور درمسابقات قهرمانی آسیا به کشور تایلند اعزام خواهد شد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی گفت: در اردیبهشت‌ماه با  تراکمی از فعالیت‌ها، اردوها و مسابقات تیم‌های ملی روبه‌رو هستیم. ضمن اینکه امروز جلسه هم‌اندیشی با مربیان و کادر فنی 18 تیم ملی در محل هتل آکادمی با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: برای شناسایی استعدادهای ناب فوتبال در رده‌های سنی 15، 14، 13 و 17، 16 سال 10 نفر از استعدادیاب‌ها در کنار مسئولان استعدادیابی فدراسیون فوتبال و مسعود معینی به استان‌های همدان و شهرستان‌های تابعه عزیمت می‌کنند. این طرح در راستای تقویت تیم‌های ملی و شناسایی همه استعدادهای ناب فوتبال در سراسر کشور  بوده و  این طرح به ترتیب در استان‌های مختلف اجرایی می‌شود. این طرح با حمایت‌های ویژه کمیته‌های جوانان، تیم‌های ملی و فنی و توسعه به عنوان یک حرکت میان مدت برای شناسایی استعدادهای فوتبال انجام می‌شود.

همچنین نشست هم‌اندیشی مهدی تاج و محمدرضا ساکت در هتل آکادمی ملی فوتبال و با حضور کادر فنی و سرپرستان تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار شد. رئیس سازمان تیم‌های ملی خطاب به کادر فنی و سرپرستان تیم‌های ملی فوتبال گفت: با تدوین دستورالعمل برنامه‌های مختلف برای تیم‌های ملی در قالب استاندارد ISO9001، سعی بر آن داریم تا با اجرای دقیق برنامه‌ها، مسیر رشد و موفقیت تیم‌های ملی را فراهم کنیم.

وی گفت: طبق دستورالعمل از این پس اخبار برنامه‌های تیم‌های ملی در اردوها، سفرها و برنامه‌های مختلف از طریق سازمان تیم‌های و در نهایت سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

ساکت اظهار داشت: برخی از استان‌های کشور امکانات مناسبی دارند که از تیم‌ها می‌خواهم باتوجه به نیازشان از شرایط‌های استان‌ها استفاده کنند. استان‌هایی نظیر یزد، سیرجان، تبریز، مشهد، اصفهان، خوزستان، فارس، مازندران،گیلان و بافق از امکانات بالایی برخوردار هستند و می‌توان با استفاده از امکانات آنها برای اردوهای تدارکاتی و بازی‌های مختلف دوستانه شرایط مناسبی را برای تیم‌های ملی فراهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی