English

با پیروزی برابر سوئیس اتفاق خوبی در فوتبال ساحلی رقم می‌خورد

تاج: شاید امروز با کی‌روش جلسه گذاشتم

رئیس فدراسیون فوتبال با سایت رسمی فدراسیون در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی، اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال و آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان گفت‌وگو کرد.

تاج: شاید امروز با کی‌روش جلسه گذاشتم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، مهدی تاج درباره این که چرا در کنار تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی در باهاما حضور ندارد، گفت‌: به کادر فنی و بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی به خاطر تلاششان برای موفقیت تیم ملی ایران تبریک می‌گویم. خوشبختانه شرایط بسیار خوبی بر تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی حاکم است. فدراسیون این تیم را پنج روز قبل از آغاز مسابقات به باهاما فرستاد تا در آنجا ضمن آشنایی با آب و هوا و شرایط جوی، سه، چهار بازی تدارکاتی نیز انجام دهد. امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات نیز موفق باشد.

وی درباره این که چرا خودش برخلاف دفعات گذشته در کنار ملی‌پوشان حضور نیافته، خاطر نشان کرد: برای هر بازیکن حدود ۶۰-۷۰ میلیون در این سفر هزینه شده و درست نبود که من هم با این شرایط هزینه‌ای اضافه روی دست فدراسیون بگذارم.

* برنامه های تدارکاتی مناسبی برای ملی پوشان فوتسال اجرا شد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره لغو اردوی تیم زیر ۲۰ سال تیم فوتسال ایران در ازبکستان در ادامه‌ بیان‌ کرد: این تیم با عراق، روسیه، اوکراین و فرانسه (دو بازی تدارکاتی و در مجموع هشت بازی)  انجام داده و این تعداد بازی برای تیم زیر ۲۰ سال کافی بود. باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و این موضوع درباره باشگاه‌ها نیز صدق می‌کند. معتقدم همه باید شرایط ما را درک کنند و متناسب با آن پیش بروند.

* حق تیم‌ ‌ملی جوانان استفاده از تمام پتاسیل فوتبال کشور است

تاج در ادامه‌ درباره مشکلات تیم جوانان و این که باشگاه‌ها با تیم جوانان همکاری می‌کردند، خاطرنشان کرد: تیم‌های باشگاهی در این رده درگیر مسابقات بودند و ما توصیه جدی به آنها نداشتیم اما حق پیروانی این است که برنامه‌ریزی کند و بداند چه بازیکنانی را در اختیار خواهد داشت، با سرمربیان و سرپرستان تیم‌های ‌ملی جلسه هم‌اندیشی برگزار می‌کنیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم به تیم‌های ‌ملی در رده‌های مختلف‌ کمک کنیم.

* برگزاری نشست‌های مستمر با سرمربیان تیم‌های ‌ملی

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان از برگزاری جلسات مستمر با سرمربیان تیم‌های ‌ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خبر داد و گفت‌: مرتبا نشست‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم تا به وضعیت تیم‌ها رسیدگی شود. شاید امروز با کارلوس کی‌روش نیز نشستی را برگزار و درباره برنامه‌های تیم‌ ‌ملی به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی