English

امتیازهایی که رئال مادرید از دقیقه ۸۰ به دست آورد

رئال مادرید در ۱۰ ‌دقیقه پایانی این فصل لالیگا امتیازهای زیادی به دست آورده است.

امتیازهایی که رئال مادرید از دقیقه ۸۰ به دست آورد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، رئال مادرید در این فصل در لحظات پایانی لحظات درخشانی را سپری کرده است. سفیدپوشان بارها در این دقایق توانستند از شکست رهایی یابند یا به پیروزی برسند. در آخرین دیدار  برابر والنسیا این اتفاق افتاد و مارسلو در ‌دقیقه ۸۴ گلزنی کرد.

شاگردان زین الدین زیدان به این شعار هواداران «رئال مادرید تا فینال به پیش» که در دیدار با والنسیا در بخشی از ورزشگاه دیده می‌شد، عمل کردند. زمانی که دنی پارخو در ‌دقیقه ۸۰ از روی ضربه آزاد دروازه‌ میزبان را باز کرد، سفید پوشان نگران این موضوع نشدند چون به گلزنی در لحظات پایانی عادت داشتند. هواداران به شدت تیم‌شان را تشویق و جو ورزشگاه را کاملا به نفع مادرید تبدیل کردند. در این لحظات یود که آلوارو  موراتا، مارسلو را در زمین پیدا کرد و به او پاس داد. سپس مدافع برزیلی وارد محوطه جریمه شد و گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

نخستین بار که مادرید توانست در لحظات آخر بازی به امتیاز برسد، به دیدار برابر سلتاویگو در هفته‌ دوم بازمی‌گردد. موارتا توانست در ۸۳ برای تیمش گلزنی کند. این نتیجه‌ در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو رخ داد. سپس سرخیو راموس در ورزشگاه نوکمپ (خانه بارسلونا) را پس از گلزنی در وقت‌های ‌اضافه به سکوت واداشت و بازی را به تساوی یک بر یک رساند. او در دیدار برابر دپورتیوولاکرونیا این کار را دوباره تکرار کرد و مادرید سه بر دو پیروز شد. در ادامه دوباره موراتا باعث شد شاگردان زیدان از شکست برابر لاس پالاماس فرار کنند. آنها شکست سه بر یک را در دقایق پایانی (۸۹ و ۸۶) به تساوی سه بر سه تبدیل کردند. راموس منجی مادرید مقابل رئال بتیس نیز گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و بازی را دو بر یک کرد. در بازی دیگری ایسکو در دیدار برابر اسپورتینگ خیخون این کار را انجام داد و سفیدپوشان سه بر دو پیروز شدند. در مجموع سفید پوشان با گلزنی در ۱۰ ‌دقیقه پایانی ۱۷ امتیاز کسب کردند.

کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا

کسب امتیاز در دقایق پایانی برای مادرید تنها در لالیگا اتفاق نیفتاده است. مادرید در سوپرجام اروپا توانست با گل راموس در لحظات پایانی بازی را مساوی کند و با گلزنی کارواخال در ‌دقیقه‌های پایانی، جام قهرمانی را به دست آورد. در کوپا دل ری عملکرد درخشان کریم بنزما بازی را در سانچس پسخوان سه بر سه کرد. در لیگ قهرمانان اروپا مادرید توانست با گل‌های کریستیانو رونالدو و موراتا در دقایق ۸۹ و ۹۰ اسپورتینگ لیسبون را شکست بدهد. سپس این تیم در ورشو توانست در ‌دقیقه ۸۵ گل مساوی (سه بر سه ) را به ثمر برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی