English

اوساسونا و کابوسی به نام مسی

آمار فوق‌العاده‌ مهاجم بارسلونا برابر اوساسونا ستاره آرژانتینی را تبدیل به کابوسی برای این تیم کرده است.

اوساسونا و کابوسی به نام مسی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا امشب (چهارشنبه) در هفته سی‌وچهارم لالیگا برابر اوساسونا قرار می‌گیرد. نوکمپ میزبان این دیدار است، جایی که اکنون به خانه وحشت قرمزها تبدیل شده است.

اوساسونا خاطره خوشی از این ورزشگاه ندارد و یکی از ضعیف‌ترین عملکردهایش را در نوکمپ به ثبت رسانده است. این تیم در چهار بازی اخیرش در نوکمپ ۲۴ گل دریافت کرده است، یعنی میانگین ۶ گل در هر بازی. تنها نتیجه‌ درخشان تیم پامپلونا به فصل ۰۸-۲۰۰۸ برمی‌گردد که در آن بازی اوساسونا با تک گل پاندیانی پیروز شد.

از طرفی لیونل مسی به یک کابوس برای این تیم تبدیل شده است. مهاجم آرژانتینی در ۱۸ بازی خود برابر اوساسونا ۲۱ گل به ثمر رسانده است. یعنی او تقریبا در هر بازی یک بار دروازه این تیم را باز کرده است. ۱۲ گل ستاره بارسلونا در نوکمپ به ثمر رسیده و اگر کوپا دل‌ری را نیز در نظر بگیریم این آمار به ۱۴ گل می‌رسد. مسی در ورزشگاه سدار نیز هفت بار گلزنی کرده است.

درخشان ترین عملکرد بازیکن آرژانتینی در ۲۷ فوریه سال ۲۰۱۳ رقم خورد. تیم شهر پامپلونا چهار بار دروازه‌اش توسط مسی باز شد. مهاجم بارسا همچنین دو بار توانسته برابر این تیم هت‌تریک کند. این اتفاق در فصل ۱۲-۲۰۱۱ و ۱۴-۲۰۱۳ رخ داد.

با توجه به این آمار، اوساسونا شب سختی را در نوکمپ سپری خواهد کرد و برابر تیمی قرار خواهد گرفت که به تازگی با شکست رئال مادرید به صدر بازگشته است. آبی‌اناری‌ها به هیچ وجه نمی‌خواهند  سه امتیاز این بازی را از دست بدهند و صدر را تقدیم رئال مادرید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه