English

بنیتس: دوران اوج یوونتوس زیاد طول نمی‌کشد

سرمربی اسپانیایی درباره دوران خود در اینتر و ناپولی و قدرت‌نمایی یوونتوس در فوتبال ایتالیا به صحبت پرداخت.

بنیتس: دوران اوج یوونتوس زیاد طول نمی‌کشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کوریره دلو اسپورت، رافائل بنیتس توانست با نیوکاسل به لیگ برتر انگلیس صعود کند.

او درباره احساس خود بعد از این دستاورد به روزنامه ایتالیایی گفت: رقابت‌های دسته یک انگلیس بسیار سخت است و نیاز به تمرکز بالایی دارد. از همان اول ما به دنبال صعود به لیگ برتر بودیم؛ یعنی جایی که به آن تعلق داشتیم. اکنون خیلی خوشحالم به این هدف رسیدیم. من قهرمان آنها هستم. 

بنیتس با وجود آنکه یک سال در نیوکاسل بوده است ولی رقابت‌های ایتالیا را نیز دنبال کرد است. او درباره سلطه یوونتوس در فوتبال ایتالیا گفت: یوونتوس صدرنشین و بهترین تیم ایتالیاست چرا ژکه قدرت مالی بالایی دارد و قدرت مالی آنها بیش از سایر تیم هاست و می‌توانند هر بازیکنی که دوست دارند را به خدمت بگیرند. البته من فکر نمی‌کنم  رقابت‌های یک طرفه در فوتبال ایتالیا زیاد دوام داشته باشد چون تیم‌هایی چون رم و ناپولی فاصله زیادی با یوونتوس ندارند. 

او درباره حضور خود در اینتر نیز گفت: در اینتر فرصت سوزی شده است. وقتی هدایت این تیم را بر عهده گرفتم، فقط به من وعده دادند و هیچ اقدامی برای باشگاه صورت نگرفت. در آن شرایط توانستیم دست به کار بزرگی بزنیم و قهرمان سوپرجام ایتالیا و جام جهانی باشگاه‌ها شویم. این افتخار بزرگی برای ما بود. متاسفم که دوران من در اینتر زیاد طول نکشید.

این سرمربی اسپانیایی در پایان درباره تیم سابق خود یعنی ناپولی گفت: ناپولی برای همیشه در قلب من خواهد بود. دوران خیلی خوبی در این تیم داشتم. امیدوارم این تیم در اوج بماند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند چون هواداران لیاقت دارند همیشه ناپولی را در لیگ قهرمانان ببینند و در لیگ نیز برای قهرمانی بجنگند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه