English

مازولا: سری A خیلی کسل‌کننده شده است

مهاجم گلزن و پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه اینتر به انتقاد از سطح بازی‌های کالچو پرداخت.

مازولا: سری A خیلی کسل‌کننده شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رقابت‌های لیگ ایتالیا به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود. به نظر می‌رسد باید منتظر قهرمانی یوونتوس باشیم تا یک قهرمانی تکراری دیگر در کالچو ثبت شود. 

ساندرو مازولا که خود قهرمانی‌های زیادی با اینتر کسب کرده است و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود، در ارزیابی خود از فصل جاری سری A گفت: رقابت‌های لیگ ایتالیا خیلی کسل کننده شده است. کمتر کسی رغبت می‌کند این رقابت ها را تماشا کند. غیر از یوونتوس و تا حدی ناپولی، بقیه تیم‌ها فوتبال خوبی بازی نمی‌کنند و این نگران کننده است. خیلی از تیم‌ها فوتبال خوبی در لیگ ایتالیا بازی نمی‌کنند و توازن خوبی نیز در تیم ها در حمله و دفاع وجود ندارد.

مازولا درباره شرایط اینتر که سال‌ها با پیراهن آن به میدان می‌رفت نیز اظهار کرد: سران اینتر دو بار با من تماس گرفتند تا در این تیم حضور داشته باشم ولی آن را رد کردم. معتقدم اینتر مشکل مالی ندارد و حتی می‌تواند لیونل مسی را از بارسلونا به خدمت بگیرد. سران اینتر باید در تابستان مائوریسیو ساری (سرمربی ناپولی) را به خدمت بگیرند. اگر رییس این باشگاه بودم، در به خدمت گرفتن ساری در تابستان درنگ نمی‌کردم. او مربی باهوش و فوق العاده‌ای است که اثر بالای بازی خودش را در ناپولی گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه