English

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

برای مقدماتی آسیا آماده هستیم/ هر بازی حکم مرگ و زندگی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تاکید بر اینکه ملی پوشان به آمادگی لازم برای حضور در رقابتهای آسیا دست یافته اند گفت: هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

برای مقدماتی آسیا آماده هستیم/ هر بازی حکم مرگ و زندگی دارد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: هم در حال حاضر آخرین تمرینات تیم ملی را برای حضور در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا پشت سر می گذاریم و ملی پوشان آخرین تمرینات خود را برای رسیدن به آمادگی پشت سر می گذارند.

وی درباره سطح فنی مسابقات پیش رو گفت: بطور کلی فوتبال بانوان پیشرفت های بسیار زیادی کرده است و همه حریفان ما با توجه به برنامه ریزی های بسیار خوبی که داشته اند به سطح بسیار خوبی از آمادگی رسیده اند. تیم های بسیار خوب و قدرتمندی از آسیای شرقی و غرب آسیا در مسابقات مقدماتی آسیا شرکت کرده اند.

آزمون افزود: با توجه به اردوهایی که در طول این مدت داشته ایم ملی پوشان به سطح بسیار خوب و قابل قبولی از آمادگی دست یافته اند مخصوصا اینکه برگزاری مسابقه دوستانه با اوکراین زمینه را برای کسب آمادگی بهتر بازیکنان فراهم کرد. با توجه به شرایط حاکم بر تیم امیدوار هستیم بتوانیم نتایج بسیار خوبی در این دوره از رقابتها کسب کنیم.

وی گفت: 4 سال پیش این مسابقات به میزبانی بنگلادش برگزار شد. در آن دوره ما با تیم هایی از تایلند، بنگلادش و فیلیپین هم گروه بودیم. در آن دوره از مسابقات با یک شکست و 2 پیروزی از صعود به مرحله بعد باز ماندیم. در این دوره 5 تیم در یک گروه هستیم و هر مسابقه برای ما نقش مرگ و زندگی را ایفا خواهد کرد.

آزمون افزود: خیلی سخت است که از حالا بتوانیم پیش بینی کنیم که در این دوره از رقابتها چه نتایجی کسب خواهیم کرد. با توجه به حمایت های فدراسیون امیدوار هستیم بتوانیم در این دوره از مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. اگر بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم یک اتفاق بزرگ در فوتبال بانوان رقم خواهد خورد. اگر هم نتوانیم موفق به صعود شویم چیزی از ارزش هایمان کم نمی شود.

وی در پایان گفت: تلاش می کنیم تا روند پیشرفت در تیم ملی تداوم یابد. بانوان تیم ملی حرف های زیادی برای گفتن دارند و سعی می کنند با عملکرد خوب در رقابت های پیش رو نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه