English

تکذیب محدودیت خبرنگاران در جام کنفدراسیون‌ها

موتکو: روزنامه‌نگاران می‌توانند هر چیزی بنویسند

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که روزنامه‌نگاران دارای مجوز در خلال برگزاری جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ مختار هستند هر چیزی بنویسند.

موتکو: روزنامه‌نگاران می‌توانند هر چیزی بنویسند

به گزارش خبرگزاری موج، رسانه‌های آلمانی در ادامه تحرکات عجیب علیه روسیه اعلام کردند که جام کنفدراسیون‌های 2017 در این کشور را تا زمان تغییر قوانین صدور مجوز روزنامه‌نگاران خارجی تحریم خواهند کرد. در اخبار این رسانه‌ها آمده است که روزنامه‌نگاران خارجی حاضر در جام کنفدراسیون‌ها فقط موظف به ارسال گزارش و نوشتن درباره این رقابت‌ها هستند. همچنین فقط در شهرهای میزبان می‌توانند فعالیت کاری داشته باشند.

در این میان ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر روسیه که سمت ریاست فدراسیون فوتبال این کشور و کمیته سازماندهی جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام جهانی 2018 را نیز بر عهده دارد در پاسخ به تهدید رسانه‌های آلمانی گفت: روزنامه‌نگاران در جام کنفدراسیون‌ها هیچ محدودیتی برای نوشتن هر چیزی ندارند. آنها می‌توانند هر چیزی بنویسند و مجوزهای صادر شده برای آنها هیچ محدودیتی ندارد.

جام کنفدراسیو‌ن‌ها از روز 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی با شرکت هشت تیم ملی برتر فوتبال جهان برگزار خواهد شد. روسیه همچنین میزبانی جام جهانی 2018 را بر عهده دارد که 32 تیم در آن حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه