English

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو، دوومیدانی‌کار شد

عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو، فعالیتش را در رشته دو و میدانی آغاز کرد.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو، دوومیدانی‌کار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو که در رشته والیبال نشسته فعالیت می‌کرد، در این باره گفت: بعد از پارالمپیک ریو تصمیم گرفتم فعالیت در یک رشته جدید را تجربه کرده و توانمندی‌ام را محک بزنم. بنابراین در سال جدید علاوه بر رشته والیبال نشسته در دوومیدانی نیز فعالیت می‌کنم تا بتوانم در این رشته نیز نتیجه کسب کنم.

وی افزود: تمام تمرکزم بر روی رشته انفرادی دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه است تا در مسابقات انتخابی موفق باشم. البته فعلا در این رشته توانایی‌ام را محک می‌زنم و امیدوارم بیشتر از والیبال نشسته در آن موفق باشم.

کردستانی درباره دلیل فعالیتش در رشته دو و میدانی اظهار داشت: در کنار علاقه‌ای که به والیبال نشسته دارم و محاسن و جذابیت‌های رشته‌های تیمی، نتیجه نهایی بازی به دست یک نفر به تنهایی نیست و هم تیمی‌هایت در سرنوشت بازی موثر هستند، به همین دلیل ترجیح دادم رشته‌ای را انتخاب کنم که خواست خودم در پیروزی و شکست در آن دخیل باشد.

وی که قصد دارد در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت کند، گفت: حدود 3 ماه است در این رشته فعالیت می‌کنم و رکوردم را باید ارتقا دهم و مسابقات قهرمانی کشور این مزیت را دارد که به دلیل حضور نماینده کمیته بین‌المللی پارالمپیک به ورزشکاران کلاس جهانی می‌دهد و امتیاز خوبی برای ماست تا اگر رکورد خوبی را بدست آوریم بتوانیم در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنیم. من هم به همین دلیل در این مسابقات شرکت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی