English

ناکامی پرافتخارها/ نوجوانان والیبالیست به نیمه نهایی نرسیدند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست برابر چین از رسیدن به نیمه نهایی قهرمانی آسیا بازماند.

ناکامی پرافتخارها/ نوجوانان والیبالیست به نیمه نهایی نرسیدند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت و برابر این تیم 3 بر 2شکست خورد.

با این شکست پرافتخارترین تیم این رقابت ها از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

تیم ملی ست های این بازی را با نتایج25-21، 18-25، 25-23، 17-25 و ملی پوشان نوجوان ایران فردا باید به مصاف چین تایپه بروند اما نتیجه بازی تغییری در سرنوشت ایران ندارد.

کره جنوبی دیگر هم گروه ایران در مرحله دوم است اما به دلیل اینکه در دور مقدماتی کره برابر ایران پیروز شده بازی دیگر برگزار نمی شود و نتیجه آن بازی یرای دو تیم محسوب می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دوره گروهی به کره جنوبی باخت و بنگلادش را از پیش رو برداشت تا به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

تیم ملی با ترکیب محمدحسین راستی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه، احسان دانش دوست، محمدرضا طهماسب، سهیل کمال آبادی، مرتضی شریفی (کاپیتان)، علی طبری، حسین سلیمان اهری، مهدی جعفروند، مهدی جلوه و سرمربیگری محمد وکیلی در این رقابت ها حاضر است.

ایران با 7 قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم آسیاست.چین تایپه، هند و کره جنوبی هم هرکدام یک قهرمانی را در کارنامه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه