English

قصد ما این است که لطمه‌ای به برنامه‌های تیم ملی نخورد

کفاشیان: در نظر داریم از همه بازیکنان تیم ملی فوتسال تقدیر کنیم

سرپرست کمیته فوتسال در مراسم تجلیل از علی‌ اصغر حسن‌زاده گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با اهدای لوحی از ما خواست تا از بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016 تقدیر کنیم.

کفاشیان: در نظر داریم از همه بازیکنان تیم ملی فوتسال تقدیر کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال با بیان این مطلب گفت: جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا به علی‌‌اصغر حسن‌زاده طی برگزاری مراسمی اهدا شد. ضمن اینکه در نظر داریم از تمامی بازیکنان تیم ملی فوتسال تقدیر کرده و پاداشی را نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ در فصل آینده اظهار داشت: خوشبختانه سطح رقابت‌های لیگ بسیار بالا بوده و حتی تا روز آخر مشخص نبود که کدام تیم قهرمان است. مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار بود و در برنامه‌های خود قصد داریم در روند رو به رشد فوتسال و مسابقات لیگ گام برداریم.

نایب رئیس فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: تدابیری را در هیئت رئیسه سازمان لیگ اندیشیده‌ایم و امیدوارم لیگ آتی که از ششم تیر ماه برگزار می‌شود، به بهترین نحو ممکن به مرحله اجرا گذاشته شود.

کفاشیان در ادامه درباره حضور تیم‌های ملی فوتسال در مسابقات مختلف گفت: به خاطر برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، مسابقات قهرمانی آسیایی زیر 23 سال، رقابت‌های قهرمانی آسیا و داخل سالن فوتسال آسیا باعث شده تا رقابت‌های لیگ را از ششم تیر ماه آغاز کنیم تا بازیکنان در شرایط مناسبی قرار بگیرند و باشگاه‌ها نیز در رقابت‌های لیگ به بهترین نحو ممکن شرکت کنند. قصد داریم که به برنامه‌های تیم ملی، لطمه‌ای نخورد و طبق مذاکره‌ای که با سرمربیان تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال زیر 20 سال برگزار کردیم، برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ را انجام دادیم.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: اکنون دو هزار و 400 بازی در سطح کشور به صورت لیگ‌های مختلف و در بخش آقایان برگزار می‌شود که اگر بانوان را اضافه کنیم بیش از سه هزار لیگ در حال برگزاری است و در واقع تمام این مسابقات در یک روند مطلوب در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه