English

ورزشکار اندونزیایی مدال طلای فرم «گوئن شو» را کسب کرد

ورزشکار اندونزیایی در دومین روز از مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس مدال طلای فرم «گوئن شو» را از آن خود کرد.

ورزشکار اندونزیایی مدال طلای فرم «گوئن شو» را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در دومین روز از مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس که به میزبانی سمنان در حال برگزاری یکی دیگر از تالوکار اهل اندونزی در رقابتی تنگاتنگ با رقیبان خود مدال طلای فرم «گوئن شو» را آن خود کرد و بر سکوی نخست ایستاد.

آکماد هولائفی تالو کار هندی با کسب امتیاز 9،47 رقیبان خود را شکست داد و گردن‌آویز طلای این فرم از ووشو را به خود اختصاص داد.

ورزشکاری از تیم پارس جنوبی مدال نقره فرم «گوئن شو» را آن خود کرد

 بعد از کسب مدال طلای فرم «گوئن شو» از سوی تالوکار اندونزیایی مدال نقره و برنز این فرم از ووشو به ورزشکارانی از ایران رسید.

محمد حسینی نیز در رقابتی تنگاتنگ با دیگر تالوکاران و تالوکار اندونزیایی به مدال نقره این رقابت راضی شد و با کسب 9،35 بر سکوی دوم ایستاد.

مدال برنز فرم «گوئن شو» نیز به هادی محمدی از شهرداری دامغان رسید.

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است و تیم‌های ایران و تیم‌های خارجی در این مسابقات در حال رقابت هستند.

در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس نمایندگان 12 کشور خارجی و ازجمله قزاقستان، عراق، بلاروس، سنگاپور، برونئی، هند، بلغارستان، افغانستان، لبنان، اندونزی، پاکستان و ارمنستان حضور دارند.

تیم‌های پارس جنوبی و هیئت ووشوی سمنان از ایران نیز در این مسابقات حضور دارند و این تیم‌ها در 2 بخش ساندا و تالوی مردان در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس شرکت کرده‌اند.

این دوره مسابقات امروز به میزبانی سمنان و در سالن غدیر این شهر به پایان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی