English

رئیس جمهوری: پارس جنوبی سکوی پرش ایران به سمت پیشرفت مورد انتظار ملت است

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری گفت: فازهای پارس جنوبی سکوهای پرش ایران به سمت پیشرفتی است که مورد انتظار ملت بزرگ ایران است .

رئیس جمهوری: پارس جنوبی سکوی پرش ایران به سمت پیشرفت مورد انتظار ملت است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمهوری روز یکشنبه در آئین بهره برداری رسمی از فازهای 17، 18، 19، 20 و 21 پارس جنوبی در تماس تلفنی با مدیران این پروژه ها در سکوهای نفتی مستقر در دریا افزود: دست مریزاد به شما می گویم که این افتخارات را برای ما در معرض نمایش دید جهانیان قرار دادید.
وی خطاب به مدیران مستقر درسکوهای یادشده گفت:بنام خداوند بزرگ و به میمنت ایام مبارک ماه رجب سکوهای مربوط به این فازها را آغاز کنید.
رئیس جمهوری یادآورشد:امروز شاهد افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت نفت، گار و پتروشیمی به دست مدیران، جوانان و طراحان ایرانی هستیم.
روحانی اظهارداشت:دردولت یازدهم این چهارمین نوبتی است که به منطقه پارس جنوبی آمده ام و هر بار با افتخار بیشتری به مهندسان کارگران و مدیران عزیز کشور من که موجب فخر و افتخار ما است نگاه کردم .
وی گفت:هربار شاهد یک قدم بلند در توسعه و پیشرفت کشور بودیم،یادمان باشد بزرگترین هدف ما ایرانیان ایران پیشرفته و پیش رو است.
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ما روزهای بزرگی در تاریخ کشورمان داشته ایم افزود:بزرگترین هدف ما آن است که ایران را به نقطه اوجی برسانیم که همه ایرانیان در تاریخ در انتظار آن بوده اند .

رئیس جمهوری را در این سفر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری همراهی می کنند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه