English

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی پرسپولیس و الریان در نیمه اول/ طارمی پنالتی را از دست داد

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر در حالی با تساوی به پایان رسید که مهدی طارمی یک پنالتی در دقایق پایانی این نیمه را از دست داد.

تساوی پرسپولیس و الریان در نیمه اول/ طارمی پنالتی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور به میدان رفت.

شروع بازی با حملات سرخپوشان همراه بود و این تیم تلاش کرد با استفاده از فشاری که تماشاگران به تیم حریف می کنند به دروازه مقابل نزدیک شوند اما عملا نتوانستند موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند.

تیم الریان هم که از بازیکنان مطرح و سرشناسی سود می برد در ضد حملات بسیار خطرناک بود و صاحب چند موقعیت شد اما علیرضا بیرانوند در چند صحنه نمایش و عملکرد خوبی داشت.

پرسپولیس در دقیقه 24 می توانست به گل برسد که مهدی طارمی از پاس عمقی سروش رفیعی نتوانست استفاده کند. در دقیقه 31 علی علیپور با حرکتی عالی خود را در موقعیت خوبی قرار داد و در حالی که می توانست با یک پاس هم تیمی اش را در موقعیت تک به تک قرار دهد ضربه محکمی زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول پرسپولیس نمایش بسیار بهتری داشت و فشار زیادی را روی دروازه الریان آورد. همین فشار باعث شد در دقیقه 42 مدافعان حریف روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه را خود طارمی زد اما ضربه چیپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه