English

طارمی: هدف پرسپولیس قهرمانی در آسیاست

مهاجم گلزن پرسپولیس هدف این تیم را قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد و از موفقیت های اخیر خود گفت.

طارمی: هدف پرسپولیس قهرمانی در آسیاست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت AFC، در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا امروز پرسپولیس باید در خانه به مصاف الریان قطر برود.
مهدی طارمی گلزن 24 ساله سرخ ها در سال جدید میلادی طی 15 بازی توانسته است 12 گل به ثمر برساند که از جمله گلزنی‌های او برابر قطر و چین بوده است.
طارمی که در فصل اول حضور خود در لیگ قهرمانان طی 8 بازی تنها یک گل به ثمر رساند در سال جاری طی 3 بازی 3 گل به ثمر رسانده است . او درباره پیشرفت خود گفت: در سال اول حضورم در پرسپولیس خیلی سختی کشیدم. به تیم بزرگی آمده بودم و این برایم سخت بود. الان شرایط فرق کرده است. رسیدن به تیم ملی ایران انگیزه من را بیشتر کرده است. همچنین با کی روش در تیم ملی کار کردم که تاثیر زیادی روی من داشت. همین باعث شد من اعتماد به نفس را از تیم ملی به رقابت های باشگاهی انتقال دهم و برای تیمم گلزنی کنم.
24 سال از قهرمانی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان می گذرد و آخرین باری که یک تیم ایرانی به فینال رقابت ها رسید 7 سال پیش بود که ذوب آهن این مهم را انجام داد.
او در پایان گفت: ما برای لیگ قهرمانان اولویت بندی کردیم و اول به فکر صعود از گروه هستیم و در ادامه هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه