English

تاسف مدافع بایرن به خاطر از دست دادن دیدار حساس برابر رئال

مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ که به دلیل آسیب دیدگی مچ پا، دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد، گفت: از اینکه نمی توانم در دو مسابقه بعدی حضور داشته باشم خیلی ناراحت هستم.

تاسف مدافع بایرن به خاطر از دست دادن دیدار حساس برابر رئال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تارنمای خبری بلیچرریپورت، مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ که به دلیل آسیب دیدگی مچ پا، دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد، گفت: از اینکه نمی توانم در دو مسابقه بعدی حضور داشته باشم خیلی ناراحت هستم.
وی در جریان تمرین دیروز (یکشنبه) بایرن مونیخ از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و دستکم بازی بعدی تیم را از دست داد. متس هوملس در تابستان گذشته به بایرن مونیخ بازگشت. وی از سال های 2007 تا 2009 در بایرن بود و پس از آن به بروسیا دورتموند رفت و تا سال 2016 در این باشگاه توپ می زد.
ملی پوش آلمانی توانایی های خود را در بوندس لیگا به اثبات رسانده است. وی در دیدار شنبه شب برابر دورتموند نیکمت نشین بود و در دقیقه 79 به جای خاوی مارتینس به بازی آمد. بایرن در این دیدار با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.
این خبر بسیار بدی برای بایرن است. چون هوملس بهترین گزینه باواریی ها در جناح چپ به شمار می رود.
رافائل واران مدافع رئال مادرید نیز در این دیدار حضور ندارد. وی در دیدار14 فروردین برابر آلاوز مصدوم شد. همچنین په په مدافع پرتغالی کهکشانی ها در دیدار شنبه شب برابر اتلتیکو مادرید مصدوم شد و نمی تواند تیمش را همراهی کند. این دیدار به تساوی یک بر یک به پایان رسید.
احتمالا ژرومه بوآتنگ با خاوی مارتینز در خط دفاعی برای بایرن به میدان خواهند آمد.
تیم فوتبال بایرن مونیخ روز چهارشنبه در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه