English

برانکو: به دنبال صعود به مرحله حذفی و قهرمانی در لیگ برتر هستیم

سرمربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که تیمش ضمن قهرمانی در لیگ برتر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

برانکو: به دنبال صعود به مرحله حذفی و قهرمانی در لیگ برتر هستیم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌و ‌به نقل از هارتکس کرواسی، برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی 98 فرانسه دستیار بلاژویچ بود و با این تیم به عنوان سوم رسید. او بعدها هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را در جام جهانی 2006 آلمان را بر عهده داشت و اکنون هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده دارد.

برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر ایران، گفت‌: جو خاص و خوبی در لیگ ایران حکمفرما است. این که در هر بازی به طور میانگین 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند نشان از شور و شوق وافر به فوتبال را می‌دهد. خوشبختانه تیم از شرایط خوبی در لیگ برخوردار است و ما به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک هستیم. در لیگ قهرمانان نیز از سه بازی خودمان یک برد و یک تساوی و یک باخت داریم و امیدوار هستیم که در بازی‌های برگشت عملکرد بهتری داشته باشیم. شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

ایوانکوویچ در پایان همچنین درباره احتمال حضور در روی نیمکت الجزایر، گفت‌: باعث افتخار است که نام من به عنوان یکی از نامزدها برای هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال الجزایر مطرح شده است. الجزایر از تیم‌های بسیار خوبی است که نتایج خوبی در سطح قاره و جهان کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی