English

تغییرات در تیم رقیب استقلال؛

سرمربی التعاون عربستان برکنارشد/هموطن کی‌روش رقیب منصوریان می‌شود

سرمربی تیم فوتبال التعاون عربستان با نظر مسئولان این باشگاه از سمتش برکنار شد و یک مربی پرتغالی به زودی جایگزین وی خواهد شد.

سرمربی التعاون عربستان برکنارشد/هموطن کی‌روش رقیب منصوریان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال التعاون عربستان در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیمهای استقلال ایران، الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان همگروه است. این تیم در بازی مقابل استقلال ایران با سه گل شکست خورد و در حال حاضر بعد از استقلال و الاهلی با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مسئولان باشگاه التعاون به خاطر نارضایتی از عملکرد «کونستانتین گالچا» سرمربی رومانیایی خود در مسابقات لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا، این مربی را از سمت خود برکنار کردند تا به دنبال گزینه دیگری بروند.

روزنامه های عربستانی در شماره امروز خود اعلام کردند مدیران التعاون با «ژوزه گومز» سرمربی پرتغالی به توافق رسیده و نام این مربی به زودی به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.

به این ترتیب، این مربی پرتغالی که پیش از این هم سابقه حضور در التعاون و الاهلی عربستان را دارد، در بازی برگشت مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت التعاون می نشیند تا رقیب علیرضا منصوریان باشد. دیدار برگشت دو تیم سه شنبه 19 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه