English

گالیانی:

برلوسکونی هنوز عرضه اداره باشگاه را دارد/ میلان بچه یتیم نیست!

نایب رئیس باشگاه میلان با اظهار نظری جالب، احتمال عدم انتقال مالکیت روسونری به چینی‌ها را تقویت کرد.

برلوسکونی هنوز عرضه اداره باشگاه را دارد/ میلان بچه یتیم نیست!

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که رسانه‌های ایتالیایی شمارش معکوس برای انتقال مالکیت باشگاه میلان از سیلویو برلوسکونی به گروه سرمایه‌گذاری چینی «سینو یوروپ» را آغاز کرده‌اند، اکنون به نظر می‌رسد که باید برای تداوم مالکیت خانواده برلوسکونی بر این باشگاه را احتمال قائل بود.

پروسه پایانی انتقال مالکیت باشگاه و تأخیر مکرر در واریز 100 میلیون یورو به حساب برلوسکونی سبب ایجاد ابهام‌هایی درباره آینده مالکیت باشگاه شده است. شب گذشته (شنبه) هم در جریان بازی میلان برابر جنوا، در ورزشگاه سن‌سیرو گروهی از هواداران بنرهایی را به نمایش درآوردند که روی آنها نوشته شده بود: «شفاف‌سازی کنید».

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه در این خصوص به شبکه تلویزیونی میلان گفت: ما شفاف‌سازی کرده‌ایم و قرار نبود که همه چیز در تاریخ اعلام شده اولی تمام شود. بنابراین ما زمان انجام امور را دو بار تمدید کردیم اما همین جا لازم می‌دانم بگویم که میلان بچه یتیم نیست. شاید گفتنش چندان جالب نباشد اما وینچنزو مونتلا (سرمربی میلان) همه آن چیزهایی که می‌خواهد را دارد، حقوق بازیکنان سر وقت پرداخت می‌شود و باشگاه از کار نیفتاده است.

گالیانی افزود: اگر سرمایه‌گذاران چینی نیایند هم شرایط طوری نخواهد بود که برلوسکونی نتواند میلان را به سبک و سیاق 31 ساله گذشته اداره کند و من به شما اطمینان می‌دهم که او هنوز عرضه اداره باشگاه را دارد. اگر تا روز هفتم آوریل مشتریان دیگری بیایند (18 فروردین) از آنها استقبال می‌کنیم اما فعلاً با توجه به قراردادهایی که امضا شده‌اند، طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه