English

دلیل اصلی جدایی پایت از وستهام

هافبک فرانسوی پیشین وستهام ضعف خط دفاعی را اصلی‌ترین دلیل جدایی‌اش از این تیم دانست.

دلیل اصلی جدایی پایت از وستهام

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، در فصل جابه‌جایی زمستانی یک انتقال بزرگ در لیگ فرانسه صورت گرفت. دیمیتری پایت، هافبک فرانسوی وستهام تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و به مارسی بر گردد.

پایت یکی از بهترین و آماده‌ترین هافبک‌های بازی‌ساز لیگ جزیره بود. او بعد از درخشش در یورو 2016 با چند پیشنهاد بسیار خوب مواجه شد، اما در نهایت تصمیم گرفت که به رقابت‌های لیگ فرانسه برگردد و بار دیگر پیراهن مارسی را بر تن کند.

این بازیکن فرانسوی در گفت‌وگویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشت از دلیل اصلی جدایی خود از وستهام سخن به میان آورد و گفت‌: لیگ برتر انگلیس بسیار جذاب و حساس است، ولی من دوست نداشتم در تیمی بازی کنم که شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداشت. خط دفاعی ضعیف وستهام یکی از دلایل اصلی جدایی من بود. خوب دفاع نمی‌کردیم و به راحتی گل می‌خوردیم. دیگر بازی کردن در لیگ جزیره برای من جذاب نبود و به همین خاطر تصمیم گرفتم که به مارسی برگردم.

مارسی برای بازگرداندن پایت 29 میلیون یورو پرداخت کرد که این گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه فرانسوی بود. پایت ‌در حالی تصمیم گرفت که به مارسی برگردد که از منچستریونایتد و رئال‌ مادرید به عنوان جدی‌ترین مشتریان او سخن به میان آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه