English

زیدان: با این قرعه همه متوجه شدند تقلبی در کار نیست

سرمربی رئال مادرید نسبت به تقلب در قرعه کشی های گذشته واکنش نشان داد.

زیدان: با این قرعه همه متوجه شدند تقلبی در کار نیست

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از آس، رئال مادرید فردا (شنبه) در هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی علاوه بر دیدار پیش رو درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان صحبت کرد. سرمربی رئال مادرید گفت: اتلتیک از زمانی که در سن مامس از بارسلونا شکست خورد مغلوب هیچ تیمی در این ورزشگاه نشده است. می دانیم بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. یکی از سخت ترین بازی های پیش رویمان است. برای ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز به استقبال این دیدار می رویم.

قرعه های آسان برای رئال مادرید در فصل های گذشته لیگ قهرمانان اروپا باعث شده بود که از احتمال تقلب توسط گوهای گرم و سرد در قرعه کشی صحبت شود. زیدان در این رابطه در حالی که می خندید، گفت: با توجه به قرعه سخت مان (دیدار با بایرن مونیخ) همه متوجه شدند که گوی های گرم وجود ندارد.
سرمربی فرانسوی درمورد بایرن مونیخ گفت: در لیگ قهرمانان بازی آسانی وجود ندارد. بایرن حریف سر سخت و تیم خیلی خوبی است. این قرعه ماست و چاره دیگری نداریم. حریف نیز از رویارویی با ما می ترسد. بازی زیبایی برای هر دو تیم و دوستداران فوتبال خواهد بود.
زیدان پیش از این در رئال مادرید به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی حضور داشت. سرمربی فرانسوی درباره این تقابل گفت: رویارویی استاد و شاگرد است. من پیش از این به عنوان دستیار آنچلوتی کار کرده ام. او انسان خوبی است. از همدیگر شناخت کافی داریم. بازی های حذفی 50 بر 50 است. برگزاری بازی رفت در زمین حریف اتفاق خوبی است. باید در آنجا گلزنی کنیم و سپس باید ببینیم در بازی برگشت چه اتفاقی خواهد افتاد.
او در ادامه افزود: رویایی با آنچلوتی خاص است. از او چیز های زیادی یاد گرفتم. او کارهای بزرگی در مادرید انجام داد. کارلتو انسان بزرگی است و خوش شانس بودم که از نزدیک توانستم او را بشناسم، خوشحالم که دوباره همدیگر را خواهیم دید. بازی فوق العاده ای خواهد بود. به خاطر این لحظات زندگی می کنم. زمانی که بازیکن بودم چنین بازی هایی را ترجیح می دادم. نمی دانم در این بازی چه اتفاقی خواهد افتاد. خوشحالیم که با تیم بزرگی همچون بایرن بازی خواهیم کرد.
سرمربی رئال مادرید که لیگ قهرمان و لالیگا را مهم می داند، گفت: هر دو رقابت را دوست دارم. در مادرید یاد گرفته ام که باید همه جام ها را فتح کرد. پنج بازی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان پیش رو داریم و 12 بازی تا فتح لالیگا باقی مانده است. با وجود صدرنشینی فشار تا پایان فصل باقی خواهد ماند. راه طولانی در پیش داریم. تنها باید بازی به بازی پیش برویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه