English

مخیتاریان: می‌خواهیم در لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس باقی بمانیم

هافبک ارمنستانی شیاطین سرخ از هدف این تیم برای پیشروی در رقابت‌های لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس گفت.

مخیتاریان: می‌خواهیم در لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس باقی بمانیم

به گزارش خبرگزاری موج، هنریک مخیتاریان، زننده گل منچستریونایتد در تساوی یک بر یک پنجشنبه شب این تیم برابر روستوف روسیه در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، امیدوار است شاگردانش ژوزه مورینیو بتوانند چلسی را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگیس از پیش‌رو بردارند.

شیاطین سرخ دوشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج میهمان آبی‌پوشان لندنی هستند، تیمی که در نیم‌فصل اول فصل جاری لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر صفر مغلوبش شدند. دو تیم ماه آینده میلادی هم در چارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت.

مخیتاریان در آستانه این بازی گفت: برای ما خیلی مهم است که در سه تورنمنت مختلف (لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی) باقی بمانیم و در ادامه تمام تلاش‌مان را به این منظور به کار خواهیم گرفت. البته کار آسانی در پیش نداریم چون هر چه جلوتر که می‌رویم، کارمان سخت‌تر می‌شود، اما به هر حال سعی‌مان را خواهیم کرد.

هافبک ارمنستانی سرخپوشان شهر منچستر تأکید کرد: ما زمان مناسبی در پیش داریم، ترکیب خوبی در اختیار داریم و بازی‌های خوبی را از خود ارائه می‌دهیم و می‌توانیم به حداکثر خواسته‌های خود برسیم.

منچستریونایتد پس از اینکه در ماه اکتبر 2016 (آبان ماه) به چلسی باخت، دیگر در رقابت‌های لیگ برتر شکست نخورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه