English

نیشخند دوباره سانچس به ناکامی آرسنال + عکس

مهاجم شیلیایی تیم فوتبال آرسنال برای دومین بار در هفته جاری، در جریان دیداری که تیمش متحمل شکست شده بود، در حال خندیدن رؤیت شد.

نیشخند دوباره سانچس به ناکامی آرسنال + عکس

به گزارش خبرگزاری موج، پس از جنجالی که به خاطر خندیدن الکسیس سانچس روی نیمکت آرسنال در بازی شنبه شب برابر لیورپول، شکل گرفت او یک بار دیگر بهانه‌ای به دست رسانه‌ها داد او را به نداشتن تعصب نسبت به توپچی‌های لندن متهم کنند.

سانچس در ابتدای هفته در حالی که تیمش 2 بر صفر از لیورپول عقب بود، در حال خندیدن و تلاش برای خنداندن سایر نیمکت‌نشین‌های آرسنال دیده شد که این حرکت او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

او که به نظر می‌رسد سر ناسازگاری با توپچی‌ها دارد و خودداری‌اش از تمدید قرارداد با آنها احتمال خروجش از ورزشگاه امارات را تقویت کرده است، شب گذشته (سه‌شنبه) یک حرکت جنجالی دیگر مشابه حرکتش در بازی برابر لیورپول انجام داد.

در جریان بازی خانگی آرسنال و بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دوربین‌های تلویزیونی 5 دقیقه به پایان مسابقه، در حالی که میزبان انگلیسی 5 بر یک شکست خورده بود، صحنه‌ای را شکار کردند که در آن سانچس داشت با دیگر هم‌تیمی نیمکت‌نشین خود پتر چک صحبت می‌کرد و می‌خندید.

نیشخند دوباره سانچس به ناکامی آرسنال + عکس

این حرکت مهاجم پیشین بارسلونا سبب شد که او یک بار دیگر به داشتن رفتار غیرحرفه‌ای متهم شود و احتمال جدا شدنش از توپچی‌ها در فاصله یک فصل به پایان قراردادش، قوت بگیرد.

خنده‌های سانچس در شب‌های ناکامی آرسنال در حالی او را به نداشتن تعصب به قرمزپوشان لندن متهم کرده است که هفته گذشته نیز اخباری منتشر شد مبنی بر درگیری لفظی این مهاجم شیلیایی با چند تن از هم‌تیمی‌هایش در رختکن و خروج بدون اجازه وی از تمرینات تیم که برایش مجازاتی همچون حذف شدن از ترکیب اصلی توپچی‌‌ها برای بازی برابر لیورپول به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه