English

درخواست الکسیس برای جدایی از آرسنال

رسانه های انگلیسی اعلام کردند الکسیس سانچس درخواست جدایی از آرسنال را به سران این تیم داده است.

درخواست الکسیس برای جدایی از آرسنال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه پنج بر یک برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داشته باشند. آنها سال قبل نیز با همین نتیجه به بایرن باخته بودند. روند نتایج ضعیف آرسنال به نظر باعث می شود تا آنها یک سال دیگر را نیز بدون جام سپری کنند.

رسانه های انگلیسی خبر دادند الکسیس سانچس از شرایط خود در آرسنال راضی نیست و قبل از بازی با لیورپول نیز با یکی دو بازیکن این تیم مشاجره داشته است و به همین خاطر ونگر او را روی نیمکت قرار داده است. به همین خاطر سانچس درخواست جدایی خود را از آرسنال به سران این تیم لندنی ارائه داده است.

آمار گلزنی سانچس در آرسنال خوب بوده است. او در سال 2014 به این تیم آمد و موفق شد در نخستین فصل در 52 بازی برای این تیم، 25 گل به ثمر برساند. در فصل دوم نیز سانچس 17 گل به ثمر رساند و در فصل جاری نیز توانسته است 20 گل برای آرسنال به ثمر برساند.

سانچس در بارسلونا توانست 6 قهرمانی به دست بیاورد. او پیشتر در عضویت تیم اودینزه ایتالیا بود ولی بعد از جدایی از بارسلونا راهی آرسنال شد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می شود که می‌توان ناراحتی را در صورت سانچس دید. او در چند بازی اخیر تیمش به شدت از عملکرد دیگر بازیکنان تیمش انتقاد کرده است و به نظر می‌رسد تابستان آینده این تیم را ترک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه