English

آبیاتی: دوران سیمئونه در اتلتیکو به پایان رسیده است

دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید تاکید کرد افت تیم سیمئونه شروع و دوران حضور این مربی روی نیمکت روخی بلانکو به پایان رسیده است.

آبیاتی: دوران سیمئونه در اتلتیکو به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، از زمانی که دیگو سیمئونه در سال 2011 هدایت اتلتیکومادرید را بر عهده گرفت، این تیم توانست به افتخارات مهمی برسد و به دو قطبی بودن لالیگا پایان بدهد. او توانست به همراه تیمش قهرمان لالیگا شود اما در فصل جاری اتلتیکو نسبت به فصول گذشته با افت فاحشی روبرو شده است.

هرچند اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی توانست با نتیجه چهار بر دو بایرلورکوزن را شکست بدهد و گام بلندی برای رسیدن به مرحله بعد بردارد. کریستین آبیاتی درباره افت اتلتیکومادرید در این فصل گفت: این تیم دوران افت را سپری می‌کند و در سراشیبی قرار گرفته است. خوشحالم یک فصل در اتلتیکو بازی کردم. فصلی که من در ویسنته کالدرون بودم، اولین فصل از مسیری بود که باشگاه توانست وارد عرصه جدید شود. به نظرم دوران سیمئونه در اتلتیکومادرید رو به اتمام است. هرچند اتلتیکو هنوز در اروپا شرایط خوبی و در لالیگا نیز شانس دارد.

آبیاتی با اشاره به حضور سیمئونه در اینتر نیز گفت: با تمام احترامی که برای استفانو پیولی قائل هستم و می‌دانم او کارهای بزرگی در این تیم انجام داده است اما سیمئونه بهترین گزینه ممکن برای اینتر است. او از کودکی هوادار اینتر بوده است و سابقه بازی در این تیم را نیز دارد. سیمئونه بهترین فردی است که اینتر می‌تواند به عنوان سرمربی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه