English

گریزمان: تعویض گامیرو؟ او خوب بازی می‌کرد

مهاجم اتلتیکومادرید اعتراض نسبت به تعویض مهاجم فرانسوی را به خاطر عملکرد خوب او عنوان کرد.

گریزمان: تعویض گامیرو؟ او خوب بازی می‌کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پیروزی چهار بر دو اتلتیکومادرید برابر بایرلورکوزن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنتوان گریزمان گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم فرانسوی توانست بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو در لیگ قهرمانان شود و رکورد لوییس آراگونس با ۱۲ گل را بشکند. گریزمان در این باره گفت‌: وارد شدن به تاریخ اتلتیکو یک افتخار است. سعی می‌کنم در زمین شاد باشم و بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.

او درباره بازی اظهار کرد: پیش از به ثمر رسیدن گل فرناندو تورس تحت فشار بودیم. البته به این موضوع عادت کردیم. در مجموع از نتیجه‌ به دست آمده خشنودم. باید در خط دفاعی بهتر شویم تا گل‌های کمتری دریافت کنیم. بازی برگشت بسیار مهم است.

گریزمان نسبت به تعویض کوین گامیرو در دقیقه ۷۰ اعتراض کرد. مهاجم فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: او را در زمین خوب می‌دیدم. خیلی خوب به تیم کمک می‌کرد. سرمربی تعویض را تصمیم درستی می‌دانست و او را از ترکیب بیرون کشید.

گریزمان درباره زوج خود در خط حمله نیز گفت‌: برایم فرقی نمی‌کند فرناندو تورس باشد یا گامیرو. به گل نیاز داریم و هر دو اعتماد به نفس دارند. خیلی اوقات پیش از بازی درباره این که چه کسی پاس گل خواهد داد صحبت می‌کنیم. خوشحالم که تورس نیز توانست گلزنی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه