English

بعد از پیروزی مقابل کوشا سپهر سبلان

مرتضی‌زاده: بازی به قدری برای ما سخت بود که زمان اصلا سپری نمی‌شد

زهرا مرتضی‌زاده بعد از پیروزی مقابل کوشا سپهر سبلان، بیان‌ کرد: در بازی فردا (پنج‌شنبه) مقابل گاز تهران در صورت پیروزی قهرمان سوپر لیگ خواهیم شد.

مرتضی‌زاده: بازی به قدری برای ما سخت بود که زمان اصلا سپری نمی‌شد

به گزارش خبرگزاری موج، در مرحله برگشت سوپر لیگ A بسکتبال بانوان امروز پالایش نفت آبادان و کوشا سپهر سبلان مقابل یکدیگر قرار گرفتند و تیم کوشا سپهر سبلان در صورتی که شانس قهرمانی بیش‌تری داشت نتیجه‌ را به پالایش نفت آبادان واگذار کرد تا فردا تکلیف قهرمان سوپر لیگ مشخص شود.

سرمربی پالایش نفت آبادان بعد از پایان بازی برابر کوشا سپهر سبلان اظهار کرد: بازی سختی برابر این تیم داشتیم، چرا که این تیم هیچ باختی را نداشت و ما دور رفت رقابت‌ها به دلیل این که در سانتر دچار مشکل بودیم نتوانستیم نتیجه‌ دلخواه را کسب کنیم، ولی امروز بازیکنان من بسیار آماده بودند و توانستند نتیجه‌ دلخواه را کسب کنند. بازی به قدری برای ما سخت بود که زمان اصلا سپری نمی‌شد، اما خدا را شکر پیروز میدان شدیم.

مرتضی‌زاده در ادامه بیان‌ کرد: من مربی کم تجربه‌ای هستم و به همین دلیل باید علم و تلاش خود را بیش‌تر می‌کردم تا بتوانیم نتیجه‌ کسب کنیم. قطعا هر کسی که تلاش کند نتیجه‌ لازم را کسب خواهد کرد. من نیز تیمم را با هدف این که بهترین کارایی را داشته باشیم تیم را بستیم و تلاش را بر روی قهرمانی گذاشتیم.

او در ادامه اظهار کرد: تلاش ما به دلیل این که بر روی برنامه‌ریزی، علم و اصول پیش رفت، نتیجه‌ لازم را در پی داشت و قهرمانی برای ما دور از دسترس نیست.

مرتضی‌زاده درباره بازی فردا مقابل گاز تهران، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها، گفت: ما تیم گاز را یک بار شکست داده‌ایم و فردا نیز می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و در صورت پیروزی این تیم حتی با یک اختلاف امتیاز می‌توانیم قهرمان این فصل از رقابت‌ها شویم.

سرمربی پالایش نفت آبادان در پایان ضمن تشکر از رسانه‌ها برای پوشش خبری رقابت‌ها، بیان‌ کرد: امیدوارم که این حمایت‌ها همیشگی باشد و ما بتوانیم در سطح رقابت‌های آسیایی پیش رویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه