English

قرمز ها ۵۰ امتیازی شدند

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در دربی و از دست دادن سه امتیاز این بازی برابر سپاهان ایستاد و برابر این تیم به پیروزی رسید تا فاصله اش با تعقیب کنندگان را حفظ کند.

قرمز ها 50 امتیازی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. مهدی طارمی(۵۷) و رامین رضاییان(۸۷ - پنالتی) برای پرسپولیس و طالب ریکانی(۸۱- پنالتی) برای سپاهان گل زدند.

درحالی که تماشاگران و علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند نمایش جذاب و زیبایی را از دو تیم شاهد باشند اما نیمه اول این بازی کم موقعیت و کسل کننده بود و نه پرسپولیس و نه سپاهان نشانی از یک تیم پرقدرت نداشتند. 

نیمه دوم اما شرایط کمی متفاوت شد و پرسپولیس نمایش بهتری داشت اما بازهم در خلق موقعیت گل تیم همیشگی نبود تا اینکه در دقیقه ۵۵ دروازه بان سپاهان روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد و دو دقیقه بعد رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و درحالی که همه انتظار داشتند یک ضرب بزند به شیوه بازیکنان بارسلونا توپ را برای طارمی پاس داد و او هم با بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه ۸۱ این دیدار این بار محمد انصاری مدافع پرسپولیس روی محمدی مرتکب خطای پنالتی شد که طالب ریکانی با ضربه ای محکم این ضربه را به گل تبدیل کرد.

درحالی که هنوز سپاهانی ها مزه این گل را زیر زبان داشتند بازهم داور به سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کرد. این خطا هم روی مهدی طارمی صورت گرفت. بعد از این صحنه داور به احسان حاجی صفی کارت زرد دوم را داد و او از بازی اخراج شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم جدول بیشتر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه