English

نایب رئیس فدراسیون کشتی:

به دنبال برگزاری مشترک ورزشهای زورخانه‌ای با کشتی پهلوانی هستیم

حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: به دنبال برگزاری مشترک مسابقات ورزش های زورخانه ای با کشتی پهلوانی هستیم و در این راستا هفته گذشته با جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جلسه ای را برگزار کردیم.

به دنبال برگزاری مشترک ورزشهای زورخانه‌ای با کشتی پهلوانی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی پیش از این با جناب آقای جوهری در زمان تصدی ایشان در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تعاملات خوبی را داشته و برخی از مسابقات خود از جمله مسابقات داخلی و بین المللی مهم کشتی را در کرمانشاه برگزار کرده ، در مورد طرح برگزاری مشترک مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای  با وی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: برآیند این جلسه این شد که مسابقات کشتی پهلوانی کشور که از سوی فدراسیون کشتی انجام می‌گردد، به صورت مشترک با فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار شود تا از ظرفیت‌های فرهنگی مشترک و موجود میان کشتی پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای در عرصه های اجتماعی، مدیریتی و فنی بهره برداری مضاعفی صورت گیرد.
بنی تمیم تصریح کرد: هم اکنون با تلاش فدراسیون کشتی، موقعیت کشتی پهلوانی بعنوان کشتی سنتی برتر ایران در اتحادیه جهانی کشتی،  پیشرفت خوبی داشته، و صاحب یک کمیته مستقل در این اتحادیه شده است که این نشان دهنده آن است که برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری سنگین فدراسیون در این رشته روندی رو به جلو داشته و دارد.

وی ادامه داد: البته با تلاش های فدراسیون کشتی، فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی نیز تأسیس شد، ضمن اینکه امسال ما اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان را در سطح بسیار مطلوب و با حضور نزدیک به 40 کشور دنیا در کشور بلاروس برگزار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تعاملی که میان فدراسیون کشتی و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای وجود دارد و مناسبات خوب بین مسوولان این دو فدراسیون، از ظرفیت های اجتماعی قهرمانان ملی کشتی ایران، برای جلب توجه افکار عمومی به ورزش سنتی کشور و ارتقای میزان حضور جوانان در زورخانه های کشور نهایت استفاده را بنماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه