English

سرمربی اینتر:

هدفمان کسب رتبه سوم سری A است

سرمربی اینتر امیدوار است تیمش بتواند این فصل در بین سه تیم نخست جدول رده بندی قرار بگیرد.

هدفمان کسب رتبه سوم سری A است

به گزارش خبرگزاری موج، اینتر فردا یکشنبه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ ایتالیا باید در خانه به دیدار امپولی برود. روند بردهای متوالی شاگردان پیولی هفته گذشته با شکست برابر یوونتوس از بین رفت و حالا نراتزوری برای رسیدن به جمع مدعیان چاره‌ای جز شکست دادن امپولی ندارد. 

استفانو پیولی درباره بازی با امپولی گفت: باید شکست بازی قبل برابر یوونتوس را فراموش کنیم. اینتر قوی است و باید این را در بازی برابر امپولی نشان دهد. برابر امپولی برخی بازیکنان را در اختیار نداریم، اما فرصتی است که نشان دهیم بازیکنان بزرگی در اختیار داریم. بازی این هفته تیمم در تورین نشان داد که تیم قدرتمندی در اختیار دارم و می خواهیم تا حد امکان اکثر بازی ها را پیروز شویم. تنها باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم و کاری به بقیه دیدارها نداریم.

پیولی ادامه داد: در روزهای گذشته به خوبی تمرین کرده‌ایم و بازیکنان مصمم هستند به مسیر درست بازگردند. من قبلا در مورد بازی یکشنبه آن چیزی را که نیاز به گفتن بود گفته‌ام و از دوشنبه بر روی هیچ چیز جز بازی با امپولی تمرکز نکرده‌ایم. باید ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا شکست بازی قبل را جبران کرده باشیم. برای این بازی چند بازیکن غایب دارم. ایکاردی، پریشیچ و بروزوویچ بازیکنان مهمی هستند اما من گزینه‌های زیادی دارم. می‌دانم غیبت این بازیکنان ممکن است در کار تیم خلل ایجاد کند ولی آنقدر بازیکن خوب و باکیفیت در اختیار دارم که به خوبی می توانم جای خالی آنها را در زمین پر کنیم. هدف ما در این فصل کسب رتبه سومی است تا تیم بتواند به لیگ قهرمانان راه یابد. هنوز مسابقات زیادی وجود دارند که باید بازی کنیم و اگر می خواهیم فصل را در جمع سه تیم برتر به پایان برسانیم، باید اکثر بازی‌ها را برنده شویم. این هدف برای ما در دسترس است. 

اینتر در حالی خود را برای دیدار با امپولی آماده می‌کند که اخباری مبنی بر تمایل شدید این باشگاه برای جذب سرخیو آگوئرو به گوش می‌رسد که به نظر جایگاه ثابت خود را در سیتی از دست داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه