English

سرمربی میلان

با قلب خود بازی کردیم

سرمربی میلان پیروزی تیمش برابر بولونیا را استثنایی توصیف کرد و از مشکل بزرگ روسونری سخن به میان آورد.

 با قلب خود بازی کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، میلان در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری A دست به کار بزرگی زد و در حالی که 99 نفره شده بود توانست با یک گل در خانه بولونیا به پیروزی برسد تا سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

مونتلا بعد از این پیروزی مهم به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: در این دیدار با روح و قلب خود بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم. اگر در دیدار دیگر هم این گونه بازی کنیم بدون شک نتایج لازم را به دست خواهیم آورد.

او ادامه‌ داد: آسیب دیدگی‌های زیادی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلی است که در میلان با آن روبرور هستیم. با وجود آن که نتایج بدی به دست آورده‌ایم، اما  خوب بازی می‌کنیم. بازی‌های خوبی که به نمایش می گذاریم باعث شده که ایمان داشته باشم که روزهای خوب میلان دوباره فراخواهد رسید. پیروزی استثنایی را به دست آوردیم. با 10 نفره شدن کار ما سخت شد ولی باز هم یک بازیکن اخراجی دادیم تا شرایط بسیار سخت تر شود با این حال گل پیروزی را به ثمر رساندیم و این نشان می دهد که روحیه بالایی داریم.

مونتلا در پایان سخنان خود به ستایش از آندره آپلی پرداخت و گفت‌: با وجود این که آپلی آسیب دیدگی جزئی داشت اما بازی کرد و توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. دوست دارم که به ستایش از این بازیکن بپردازیم و بگویم که آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است.

میلان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با 40 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند تا اختلاف این تیم با تیم سوم که ناپولی است به هشت امتیاز برسد و شانس شاگردان مونتلا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار کم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه