English

پایان کار رکابزنان ایران در هند با کسب پنج مدال آسیایی

تیم ملی دوچرخه سواری ایران با کسب پنج مدال طلا و نقره به کار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا در کشور هندوستان پایان داد.

پایان کار رکابزنان ایران در هند با کسب پنج مدال آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، پنجمین و آخرین روز از  رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست امروز در مواد مختلف در پیست چوبی ایندیا گاندی دهلی نوی هندوستان پیگیری شد که سهم نمایندگان ایران در این روز تنها یک مدال نقره بود. 

تیم دوچرخه سواری کشورمان امروز در آخرین ماده رقابتها به مصاف حریفان آسیایی خود رفت. تیم مدیسون مردان ایران در رده سنی بزرگسالان با ترکیب علی خادمی و مهدی رجبی در رده پنجم ایستاد. پیش از این در فینال ماده اومنیوم جوانان امیرحسین جمشیدیان به مدال نقره رسید. 

تیم دوچرخه سواری کشورمان با پایان یافتن این رقابتها در مجموع با کسب 5 مدال شامل دو طلا و سه نقره به کار خود در مسابقات هندوستان پایان داد. 

محمد دانشور در ماده یک کیلومتر تایم تریل بزرگسالان و امیرحسین جمشیدیان در ماده اسکرچ جوانان مدالهای طلا را برای ایران بدست آوردند. 

محمد رجبلو در ماده اسکرچ بزرگسالان، تیم اسپرینت بزرگسالان ایران با ترکیب محمد دانشور، علی علی عسگری و حسنعلی ورپشتی و امیرحسین جمشیدیان در ماده اومنیوم جوانان دارندگان مدال نقره ایران بودند. 

سی و هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در بخش پیست از 18 بهمن ماه در پیست ایندیا گاندی هندوستان آغاز شد و امروز به پایان رسید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه