English

«جاده‌ای برای زندگی» هر روز در رادیو سلامت

به تهیه کنندگی ملیحه کاظمی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از رادیو سلامت برنامه «جاده ای برای زندگی» پخش می‌شود.

«جاده‌ای برای زندگی» هر روز در رادیو سلامت
به گزارش خبرگزاری موج

 ، ملیحه کاظمی که یکی از تهیه کنندگان برنامه «جاده ای برای زندگی» است، درباره اهداف این برنامه بیان کرد: این برنامه با همکاری پلیس راهور فراجا هر شب روی آنتن رادیو سلامت می رود و هدف از تهیه برنامه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی است. پخش برنامه از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این برنامه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود. هر شب یک مهمان از پلیس راهور داریم و آیتم شروع برنامه نیز به نام «روزشمار» است. برنامه بخش های مختلفی در آیتم های طنز دارد که از جمله آنها بخشی به نام «دوربرگردون»؛ روایتگر خانواده ای است که در تعطیلات به سفر رفته اند و قصه نشان می دهد تا چه میزان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه می کنند. نویسنده این بخش علی بنه گزی و بازیگران آن صاحبه عظیمی و مصطفی خواجه حسینی هستند.

این تهیه کننده در پایان با اشاره به بخش دیگر طنز برنامه که در فضایی اجتماعی است، توضیح داد: این بخش نیز فضایی طنز دارد و با روایت و قلم حمید پارسا پخش می شود. همچنین در تعامل با مخاطبان یک مسابقه هم داریم. گوینده ۱۵ روز از برنامه زهرا حاجی زاده و ۱۵ روز دیگر فاطمه شهبازی است.

سهیلا باقری تهیه کننده دیگرِ برنامه، نیلوفر شهیدی نویسنده و حمید فروزنده هماهنگی برنامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه